معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری هرمزگان گفت: اگر خلا فضای مجازی وشبکه‌های اجتماعی توسط اهالی رسانه و دلسوزان این عرصه پر نشود این کار توسط کسانی که معاند نظام هستند انجام خواهد شد که این امر آسیب‌های زیادی برای جامعه بدنبال دارد.

سعید ناجی عصر سه شنبه درنشست شورای اطلاع رسانی هرمزگان افزود: انتشار خبرهای امیدوارکننده درفضای مجازی باید در راس اطلاع رسانی هرمزگان قرار گیرد چرا که خبرهای منفی موجب دلسردی وناامیدی مردم می‌شود.

وی بیان داشت: دولت جزو فعال ترین ارکان نظام است و اگر عملکرد دولت ضعیف اطلاع رسانی شود به کلیت نظام آسیب وارد می‌شود و به همین دلیل باید بتوان عملکرد و فعالیت‌های دولت را به درستی انعکاس داد و این امر از وظایف مدیران دستگاه‌ها است.

معاون استاندار هرمزگان اظهارداشت: همگرایی رسانه ای بدین معنا است که همه چیز در مکان و زمان مناسب خود اطلاع رسانی شود؛ چرا که شایعه و خبرهای جعلی زمانی آغاز می‌شود که اطلاع رسانی به موقع صورت نگیرد.

ناجی گفت: شناخت فضای مجازی باید در اولویت فعالیت‌های رسانه ای مدیران قرار گیرد زیرا ورود بدون آگاهی دراین بخش آسیب‌های فراوانی به همراه خواهد داشت‌.

وی ادامه داد: افرادی که درجامعه تریبون در اختیار دارند باید آگاه به مسایل روز، صحت مطالب و مراقب انعکاس گفته‌های خود و تاثیر آن درجامعه باشند.

این مسوول یادآورشد: امروز حیات و ثبات و آرامش کشورهای جهان به اطلاع رسانی مناسب، روشن و دقیق گره خورده است که یکی از استراتژی‌های شورای اطلاع رسانی، رسیدن به اطلاع رسانی درست و ایجاد فضای آرام در جامعه است.

ناجی ابرازداشت: تصویب وتشکیل شورای اطلاع رسانی دربالاترین سطح نظام نشانگر توجه ویژه به این حوزه است و مهم‌ترین وظیفه این شورا همگرایی و ایجاد اتحاد در میان دستگاه‌های دولتی و بدنه رسانه ای استان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.