مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با بیان این‌که راه‌اندازی طرح‌های شاخص و ملی شرکت آب و فاضلاب استان در اولویت قرار دارد به طرح ملی آب‌رسانی به بشاگرد از سد جگین جاسک اشاره کرد و وگفت: در تحقق این طرح آب‌رسانی، ۲۲۰میلیارد ریال قرارداد بسته شده است.

امین قصمی  به مناسبت روز خبرنگار با حضور در ایرنا و دیدار با مدیر و کارکنان ایرنا هرمزگان افزود: در مرحله نخست این طرح افزون بر ۴۰ هزار نفرجمعیت با پوشش ۸۰ درصد جمعیت روستایی زیرپوشش آب سالم و با کیفیت قرار می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان افزود: در راستای سرعت‌بخشی به کار، کلیه تاسیسات و تجهیزات شامل  پنج مخزن ذخیره آب و ۲ ایستگاه پمپاژ ساخته شده و در مراحل پایانی کار قرار دارند.

قصمی با بیان این‌که خط انتقال اصلی این طرح به سردشت به عنوان مرکز اصلی آن به اتمام رسیده، ابراز امیدواری کرد تا یک‌ماه آینده آب به سردشت بشاگرد انتقال یابد.

وی افزود: در اجرای این طرح ملی کمک‌های مالی بسیار خوبی از سوی دفتر مقام معظم رهبری انجام شده و این همراهی و همدلی برای خدمت‌رسانی به مردم بشاگرد برای ما جای خوشحالی است.

قصمی هم‌چنین به نقش شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان در حوزه وظایف اجتماعی اشاره کرد و ابرازداشت: در این حوزه نیز با جذب سرمایه‌گذاران توانستیم ۳ مدرسه با مشارکت خیران در شهرستان‌های میناب و رودان ساخته شده که در سال تحصیلی جدید در میناب مدرسه ۱۸ کلاسه فرزانگان آماده پذیرش دانش‌آموز خواهد بود.

ایرنا حامی و دلسوز آب و فاضلاب در طرح‎های آب‌رسانی 

وی در بخش دیگری از خبرگزاری جمهوری اسلامی( ایرنا) در استان هرمزگان به عنوان حامی، دلسوز واقعی و شتاب‌دهنده در اجرای طرح‌های آب و فاضلاب این استان به خصوص در حوزه آب‌رسانی به روستاییان نام برد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان خبرنگاران ایرنا را جزو خبرنگاران فعال و خوش برخورد دانست و اظهارداشت: ارتباط خبرگزاری ایرنا با مجموعه آب و فاضلاب این استان بسیار دلسوزانه و پررنگ است.

 قصمی با بیان این‌که همراهی و دلسوزی اصحاب رسانه در تحقق طرح‌های آب‌رسانی و ارائه خدمت بهتر به مردم را به سود خود می‌دانیم، گفت: نگاه دلسوزانه و تعامل رسانه‌ها را در تحقق هدف‌گذاری‎های خود در مجموعه آب و فاضلاب هرمزگان در راستای خدمت به مردم سودبخش و نتیجه‌بخش می‌دانیم.

وی ادامه داد: در همین راستا ضمن تقویت روابط عمومی آب و فاضلاب استان و پیش‌بینی اتاق مجزای برای خبرنگاران این حوزه، از ظرفیت اندیشه و قلم خبرنگاران در تمامی بخش‌های خدمات‌رسانی به مردم استفاده می‌کنیم.

در این نشست که معاونان شرکت آب وفاضلاب شهری هرمزگان حضور داشتند،رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز هرمزگان نیز گزارشی از فعالیت‌های این رسانه در استان از جمله پوشش مناسب اخبار حوزه‌های مختلف ارایه کرد.

۹۸۸۷/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.