استاندار هرمزگان چهارشنبه شب در نشست هماهنگی راه‌اندازی دانشکده مهندسی نفت و شیمی در استان گفت: دانشکده مهندسی نفت و شیمی تا ۲ سال آینده به صورت کامل آماده فعالیت است.

فریدون همتی افزود: ۵۰درصد هزینه های راه اندازی این دانشکده از طریق اعتبارات دولتی و ۵۰ درصد نیز با مشارکت بنگاه های اقتصادی و بخش خصوصی تامین می شود.

وی بیان داشت: راه‌اندازی دانشکده مهندسی نفت و شیمی باتوجه به ظرفیت های هرمزگان در حوزه نفت و گاز و استقرار پالایشگاه ها و صنایع بزرگ به عنوان یک ضرورت در سفر رییس جمهوری به هرمزگان مصوب شد.

استاندار هرمزگان اظهارداشت: دانشکده مهندسی شیمی و نفت با برخورداری از تجهیزات کامل برای ارائه آموزش ‌های با کیفیت مطلوب و رونق و شکوفایی علمی و فناوری در این حوزه ایجاد می‌شود.

همتی خاطرنشان کرد: اولویت افزایش توانمندی علمی و ایجاد زمینه برای شکوفایی و بکارگیری نخبگان و نیروهای استان به ویژه در حوزه نفت و گاز است.

وی گفت: این دانشکده می تواند نیروی انسانی ماهر برای هرمزگان در حوزه نفت و گاز را تربیت کند و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که از بهترین اساتید و همچنین امکانات مناسب برخوردار باشد.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.