نویسنده و کارگردان نمایش "موغلی پنا" از اجرای نمایش "موغلی پنا" با ظرفیت محدود  خبر داد و گفت: در حال آماده شدن برای اجرا در جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی در تهران هستیم.

علیرضا داوری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، اظهار کرد: به دنبال یک اجرای عمومی برای نمایش "موغلی پنا" در هفته جدید با ظرفیت محدود هستیم چراکه کار دارد برای اجرا در جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی در تهران آماده می‌شود.

وی افزود: تغییرات ویژه‌ای در نمایش ایجاد شده که باعث جذاب‌تر و اکتیوتر شدن کار شده و توصیه می‌کنم علاقه‌مندان برای تماشای اجرای جشنواره حضور به عمل آورند.

نویسنده و کارگردان نمایش "موغلی پنا" تصریح کرد: شالوده کار همان است اما در شکل میزانسن‌ها، موسیقی و نوع بازی‌ها تغییراتی را داشته‌ایم.

داوری تصریح کرد: این نمایش تاکنون موفق به حضور در جشنواره فجر شده و همچنین حضور در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی بهبهان که در آن اکثر عوامل کار جایزه گرفتند.

وی ادامه داد: به کیفیت کار و اینکه نماینده‌ای خوب و در شأن استان هرمزگان باشیم بیشتر از جایزه  فکر می‌کنیم و اگر موفق به دریافت جایزه‌ای هم شویم افتخاری برای استان هرمزگان و عوامل گروه است.

نویسنده و کارگردان نمایش "موغلی پنا" بیان کرد: درخواست‌هایی برای اجرای این نمایش در شهرهای دیگر داشته‌ایم اما درگیر برنامه‌ریزی جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی بودیم و بعد از جشنواره باید مشورت کنیم و تصمیم بگیریم اما در برنامه‌های آینده‌مان اجرا در شهرهای دیگر را در نظر خواهیم داشت.

داوری خاطرنشان کرد: گروه برای اجرای این نمایش در جشنواره بهبهان بسیار اذیت شد و با شرایط سختی اعزام شدیم و تاکنون نیز برای اعزام به تهران اتفاقی نیفتاده و حمایتی نشده‌ایم اما هنوز امیدواریم بتوانیم به شکل آبرومندانه‌ای اعزام شویم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.