رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس از پل های عابر پیاده سطح شهر در پی اولتیماتوم 24 ساعته بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در پی اولتیماتوم 24 ساعته به شهرداری بندرعباس در خصوص تنظیف پل های برقی و عابر پیاده به همراه معاون خدمات شهری شهرداری و شهرداران نواحی از پل های مکانیزه و عابر پیاده بازدید کرد.

فیصل دانش در پایان این بازدید طی یک نشست با شهرداران نواحی و معاونت خدمات شهری شهرداری بندرعباس تصریح کرد: پل های هوایی، موضوع مهم و جدی است که مشکلات خاصی در این پل ها وجود داشته است و اگر شورای شهر موضوع پل ها را مطرح کرد، دغدغه شهروندان بوده و جا دارد که از شهرداری و خصوصا از حوزه معاونت خدمات شهری و شهرداران نواحی به لحاظ اهمیت دادن به موضوع و تنظیف این پل ها تشکر و قدردانی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: متأسفانه بر روی این پل ها، تابلوهای تبلیغاتی غیر استاندارد نصب شده و فضای داخل را تبدیل به فضایی نا ایمن و نا امن کرده است.

وی ادامه داد: در اینگونه تبلیغات فقط بهره بردار منتفع می شود و بنظر می رسد حوزه معاونت حمل و نقل شهرداری هیچ نظارتی بر شرایط پیمان و عملکرد بهره بردار ندارد.

دانش اضافه کرد: حوزه معاونت حمل و نقل و حقوقی شهرداری باید به این موضوع ورود کرده و به درخواست مردم و نمایندگان آنان توجه کافی داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در پایان با بیان اینکه در حال حاضر مردم بندرعباس در شرایط نا ایمن از این پل ها عبور می کنند و اینگونه فضاها به جایگاه معتادان و زورگیران تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: از شهرداری می خواهم که با نظارت بیشتر به اینگونه اماکن توجه داشته باشد، فراموش نکنیم توجه به اماکن عمومی، بخشی از توجه به رعایت حقوق شهروندی و حائز اهمیت است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.