نماینده مردم هرمزگان در مجلس شوراى اسلامى گفت: فضاى موجود، فضای همدلى میان دستگاه‌ها و مردم است.

  به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، حسین هاشمى تختى صبح امروز در جلسه شوراى فرهنگ عمومى استان هرمزگان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامى بیان کرد: همه ما در هر جایگاهی به دنبال رفع ایرادها و کمبودها هستیم و اگر نقدی داریم باید منصفانه باشد و بر این مبنا نقص‌ها برطرف شود.

وى با بیان اینکه اگر تذکر و نقصى مطرح می‌شود براى رفع مشکل است، افزود: امیدواریم در این فضا اقدامات مؤثری برای کشور انجام دهیم.

هاشمى تختى عنوان کرد: هرمزگان فضاى کار و فعالیت فرهنگى بسیارى دارد و با توجه به شرایط موجود در دولت باید به این اندیشید که چگونه مشکلات را رفع کنیم و در حوزه فرهنگ عمومی باید به این فکر کرد که فعالیت به چه گونه‌ای باشد که به نتایج خوب دست‌یافت.

این نماینده مجلس ادامه داد: معتقدیم اگر کارها با کارشناسى پیش رود بسیارى از مشکلات حل خواهد شد.

وى اظهار کرد: در بسیاری از جلسات تنها مطالب بیان می‌شود، اما اتفاقی نمی‌افتد. یکی از نگرانی‌های ما فراهم نبودن زمینه است. هفته گذشته جلسه‌ای با بانوان بسیج داشتم.

هاشمى تختى ادامه داد: گفته می‌شود اگر به حوزه گردشگرى توجه سود دیگر نیازی به فروش نفت نبوده اما گردشگرى در کشورمان باید به شکل فرهنگى و اسلامى باشد نه به آن شکل که در حال حاضر دیده می‌شود.

وى در پایان گفت: استان هرمزگان تلاش‌های فرهنگی زیادى می‌طلبد. ما آمادگى این را داریم که بر اساس منشور رهبر معظم انقلاب اسلامى گام دوم را پیش ببریم .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.