به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به نقش مهم شوراها درانتقال و پیگیری مطالبات مردم، اظهار داشت: باید افرادی در شوراها حضور داشته باشند که دلسوز جامعه بوده و همه تلاش خود را برای بهبود شرایط انجام دهند.
وی با تاکید بر اینکه در انتخاب شهردار باید براساس کارنامه و عملکرد افراد اقدام شود، تصریح کرد: باید در انتخاب شهردار مستقل عمل کرد و نباید تسلیم تصمیم دیگران شد.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به فرا رسیدن روز دهم اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس، افزود: اسناد تاریخی موجود بر وجود نام خلیج فارس از هزاران سال قبل تاکنون تاکید دارند و نام خلیج فارس از گذشته بوده و در آینده هم باقی خواهد ماند و شیطنت های دشمنان راه به جایی نخواهد برد.
امام جمعه بندرعباس در خطبه های این هفته نماز جمعه با تاکید بر تلاش همه مسوولان در جهت ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی جامعه و با گرامیداشت هفته سلامت، گفت: باید مردم را از خطر بیماری های غیرواگیری همچون دیابت و فشار خون بالا آگاه و حساسیت بیشتری در جامعه نسبت به اهمیت حفظ سلامت ایجاد کرد.
آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از صحبت های خود به گردن زدن 37 نفر توسط خاندان آل سعود اشاره کرد و بیان داشت: جهان اسلام باید سکوت خود در برابر جنایت های خاندان آل سعود بشکند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان به سکوت امریکا در برابر این جنایت نیز اشاره داشت و افزود: این سکوت نشان از آن دارد که امریکا تنها به فکر پول است و برای هیچ چیز دیگری ارزش قائل نیست.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.