به گزارش ایرنا، داوید صادقی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این نوزاد در ساعت 1 و 35 دقیقه بامداد روز یکم فروردین ماه امسال در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) شهرستان قشم متولد شد.
وی بیان داشت: «بردیا» دومین نوزاد متولد شده هرمزگانی در روز یکم فروردین امسال ساعت 1 و 50 دقیقه بامداد در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب و «یاسمین» سومین نوزاد متولد شده در ساعت 2 و 5 دقیقه بامداد در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس است.
مدیرکل ثبت احوال هرمزگان اظهارداشت: تولد نوزادان همواره نمادی از تداوم زیبایی‌ ها و لطف خداوند به بشریت و بندگان است و نوزادانی که در ساعت های نخستین روز نوروز متولد می ‌شوند نمادی از برکت و شادی برای همه هستند.
صادقی با تاکید به خانواده ها بر نام نیکو بر فرزندان خود گفت: همانطور که پیامبر اکرم (ص) می فرمایند؛ نخستین هدیه به فرزند انتخاب نام نیک است، چرا که نام نیکو در شکل گیری شخصیت کودک بسیار حائز اهمیت است و در اجتماع برای افراد باعث غرور و سربلندی خواهد بود.
وی در پایان با اشاره به شعار سال به نام «رونق تولید» که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، ابراز داشت: همه ایرانیانی که دل در گرو آبادانی کشور دارند باید دست به دست هم دهند و با تاسی از خواسته ها و هدف گذاری رهبری، گامی اساسی در اقتدار هرچه بیشتر این مملکت بردارند.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.