به گزارش ایرنا، خلیل قاسمی شامگاه یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار هرمزگان اظهار داشت: سهمیه هرمزگان برای توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار، یک هزارو 800 تن گوشت و مرغ منجد، 400 تن شکر برای مصرف مردم و واحدهای صنفی و صنعتی، یک هزار و 647 تن آرد و یک هزار تن پرتقال و سیب درختی است.
وی ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت به اتفاق سایر نهادها و ارگان‌ های متولی درفرایند تهیه، تامین و توزیع کالاهای اساسی نهایت دقت و تلاش را به خرج می‌دهند تا در بحث کمیت و کفیت این کالاها خللی ایجاد نشود و آرامش در بازار حکفرما باشد.
قاسمی با اشاره به تشدید نظارت بر بازارهای استان در ایام پایانی سال، افزود: طرح نظارت ویژه نوروز از ابتدای بهمن ماه آغاز شده و تا نیمه فرودین ماه ادامه دارد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در این نشست تاکید کرد: ترخیص گوشت و برنج ‌های رسوب شده در گمرک قیمت بازار را تعدیل می‌کند و فرمانداران و نیروی انتظامی باید با نظارت هر چه بیشتر از خروج کالاهای اساسی از استان پیشگیری کنند.
وی مردم را ناظران خوبی بر بازار دانست و گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی و انحراف قیمت در واحدهای صنفی و عمده فروش، مراتب را به دستگاه های مربوط و یا تماس با سامانه تلفنی 124 اطلاع دهند تا نسبت به برخورد با متخلفان اقدام شود.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.