به گزارش ایرنا، عزیزالله کناری شامگاه سه شنبه در نشست ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر نوروز 98، اظهار داشت: صنعت گردشگری از جمله صنایع سودآور و اشتغالزا است و باید برای توسعه آن در بندرعباس برنامه ریزی مدونی انجام شود.
وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری بندرعباس، تصریح کرد: همه ساله شاهد حضور تعداد زیاد گردشگران از مناطق مختلف کشور در ایام نوروز در این شهرستان هستیم که باید از این فرصت در جهت توسعه هر چه بیشتر صنعت گردشگری بهره ببریم.
سرپرست فرمانداری بندرعباس تصریح کرد: در راستای ارایه خدمات بهتر به گردشگران نوروزی ، باید تجهیز و رفع نواقص امکانات و افزایش سرویس‌های بهداشتی در بوستان‌ها و اماکن اقامتی در مدت زمان باقی‌مانده تا شروع سفرهای نوروزی انجام شود.
کناری تاکید کرد: از جمله دیگر اقدامات مهم برنامه ریزی جهت استقرار اکیپ های امداد و نجات، نیروی انتظامی، راهور، بهداشت و درمان، ایمن سازی راه ها، تامین روشنایی معابر و بوستان ها است که باید در دستور کار ستاد خدمات سفر بندرعباس قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، بندرعباس مرکز استان هرمزگان، یکی از بندرهای جنوب ایران و دروازه طلایی اقتصاد کشور است که با داشتن 20 مکان تاریخی به عنوان یکی از مناطق توریستی ایران شناخته شده و هر ساله گردشگران زیادی دارد.
مراکز تجاری و بازارهای بزرگ، معبد هندوها، حمام گله داری، عمارت کلاه فرنگی، مجموعه برکه های باران از جمله جاذبه های گردشگری بندرعباس است.
7198/2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.