سید محمد حسینی روز چهارشنبه درحاشیه بازدید معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از شهرک حمل و نقل در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مرحله اول این شهرک در سال 93 خاتمه پایان و اکنون برای مراحل 2 و 3 نیازمند تامین یک هزار و 500 میلیارد ریال منابع مالی هستیم.
وی ادامه داد: شهرک حمل و نقل بندرعباس هنگام بهره برداری کامل به تنهایی 10 هزار و 650 فرصت شغلی ایجاد می کند و به عنوان یکی از افراد جامعه نگران فرصت هایی هستم که در حال از دست رفتن است.
وی اضافه کرد: مسوولان باید به جای حمایت های آماری به صورت واقعی از بخش خصوصی حمایت کنند، بدین وسیله می توان از درصد بیکاری کاست.
مدیرعامل شرکت نگین ترابران خلیج فارس یادآور شد: شهرک حمل و نقل بندرعباس مشتمل بر 101 شرکت حمل و نقل است که هرکدام دارای زمینی به وسعت 5 هزار متر مربع هستند.
حسینی ادامه داد: از 55 شرکت در حال صدور بارنامه در شهرک حمل و نقل بندرعباس، حدود 30 درصد آنها در مراحل 2 و سه این شهرک مستقراند و سایر شرکت ها با پیشرفت فیزیکی 80 تا 90 درصد در حال احداث ساختمان های خود هستند
وی ابراز داشت: یکی از نیازمندهای کنونی شهرک حمل و نقلی بندرعباس تامین قیر است که مسوولان در سال گذشته وعده 2 هزار تن آنرا داده اند.
مدیرعامل شرکت نگین ترابران خلیج فارس بیان داشت: با توجه به تردد روزانه 2 هزار و 500 دستگاه کامیون و انواع خودرو خدمات مورد نیاز رانندگان و فعالان در این شهرک همچون رستوران، سرویس بهداشتی، فست فود (غذای سریع) مهیا شده است.
مهران قربانی، معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هم در حاشیه بازدید از شهرک حمل و نقل بندرعباس گفت: دولت از شرکت محوری و پیشرفت شهرک حمل و نقل بندرعباس حمایت می کند.
3219 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.