به گزارش ایرنا، ایرج حیدری شامگاه چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری رقابتهای فوتبال دانش آموزان سراسر کشور به میزبانی هرمزگان، اظهار داشت: این رویداد مهم ورزشی ، ظرفیتی بسیار مهم برای معرفی ظرفیت های هرمزگان در سطح کشور است و به منظور برگزای هر چه بهتر این رقابتها باید دستگاه ها امکانات خود را بسیج نمایند.
وی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده رقابتهای فوتبال دانش آموزان پسر سراسر کشور به مناسبت چهلمین سالگرد پیروی انقلاب شکوهمند اسلامی با عنوان یادواره شهدای مدافع حرم، با حضور 600 دانش آموز بهمن ماه در بندرعباس برگزار می شود.
حیدری تاکید کرد: شهرداری بندرعباس به همراه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان از این رویداد مهم ورزشی به میزبانی استان به بهترین نحو ممکن در معرفی ظرفیت های شهر بندرعباس و هرمزگان به ویژه ظرفیت های گردشگری بهره ببرند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان در زمینه برگزاری این رویداد مهم ورزشی وظیفه خطیری دارد و باید همه امکانات و ظرفیت های ورزشی مرکز استان جهت برگزاری این رویداد مهم ورزشی بسیج شود.
حیدری تصریح کرد: استانداری هرمزگان، اداره کل آموزش و پرورش استان را در پی تاکیدهای استاندار در برگزاری هر چه باشکوتر این رویداد مهم ورزشی پشتیبانی و حمایت خواهد کرد.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.