به گزارش ایرنا، بهروز اکرمی شامگاه دوشنبه در نشست ساماندهی امور ساحل استان هرمزگان با تاکید بر اینکه باید زمینه نشاط عمومی در سواحل استان فراهم شود، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت هایی مانند ساحل استان نیاز به هیچ گونه جلسه و دستور العملی ندارد.
وی با بیان اینکه هرمزگان باید در اعتبارات ملی سواحل کشور سهمی داشته باشد، گفت: هیچ اعتباری از 20 میلیارد ریال اعتبارات ملی سواحل کشور به استان های جنوبی تعلق نگرفته است.
این مقام مسوول بیان داشت: این به معنی آن است که برنامه های جامع و مناسبی برای سواحل استان نداشته ایم و این حوزه نیازمند فعالیت بیشتر است.
اکرمی تصریح کرد: می توان با برنامه های ورزشی، گردشگری، تفریحی و هنری در ساحل استان زمینه نشاط عمومی را فراهم کرد که این امر نیازمند عزم جدی مدیران کل سه دستگاه متولی و فرمانداران و شهرداران شهرهای ساحلی استان است.
وی با تاکید بر ممنوعیت نصب چادر مسافرتی در ساحل بندرعباس، گفت: ساحل بندرعباس به همه مردم تعلق دارد و نباید عده ای با برپایی چادر مسافرتی، دیگران را از بهره مندی از این ساحل زیبا محروم کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بیان داشت: باید اماکنی برای نصب چادر مسافرتی در مناطق مختلف شهر در نظر گرفته شود و مسافران با رعایت قوانین در این اماکن اقدام به نصب چادر کنند.
اکرمی تاکید کرد: نشست های متعدد تحت عنوان مختلف نمی توانند موجب ایجاد تحول در سواحل استان شود بلکه باید بیشتر به دنبال برنامه های کاربردی و عملیاتی بود.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.