به گزارش ایرنا، خطیبان جمعه هرمزگان اظهار داشتند: دشمن با جنگ روانی سعی در ایجاد ناامیدی و ترس و نگرانی در میان ملت ایران دارد، در حالی که مردم ایران اسلامی همواره متحد و یکدل بوده و با تبعیت از مقام معظم رهبری تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.
اشاره به انتخاب وزیران جدید از سوی دولت ، حضور گسترده مردم در حماسه بزرگ اربعین، گرامیداشت 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، هفته پدافند غیرعامل، تاکید بر تقوی و ایمان ، تلاش مسوولان برای رفع مشکلات مردم و استفاده از نیروهای جهادی و ظرفیت های داخلی جهت حل مشکلات ازدیگر محورهای مهم و مورد تاکید ائمه جمعه هرمزگان در خطبه های این هفته بود.
**قشم
امام جمعه قشم با اشاره به ترمیم کابینه دولت، گفت: وزیران جدیدی که از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفته ‌اند باید با روحیه انقلابی و مدیریتی جهادی، سوء مدیریت‌‌ها را جبران کنند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های این هفته نماز جمعه قشم اظهار داشت: وزیران باید در خدمت به مردم و سامان بخشی وضعیت اقتصادی، معیشتی و بیکاری در جامعه با همت و قدرتی مضاعف تلاش کنند.
وی تصریح کرد: رو بزرگداشت یوم الله 13 آبان به عنوان انقلاب دوم از اهمیتی دو چندان برخورد است، بویژه در شرایط امروز که دشمن با ادعای واهی اعمال تحریم ‌های جدید، به دنبال ایجاد جنگ روانی در ایران اسلامی است.
حجت الاسلام تارم یاد آور شد: راهپیمایی سیزدهم آبانماه جواب دندان شکنی به آمریکاست و ملت ایران با به نمایش گذاشتن بصیرت خود شکست دیگری را برای آنان رقم خواهند زد.
امام جمعه قشم ابراز داشت: آمریکا هر آنچه در توان داشته بر علیه ملت ایران به کار گرفته و گزینه جدیدی در دست ندارد.
حجت الاسلام تارم در بخش دیگری از صحبت های خود با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، گفت: عضویت در شجره طیبه بسیج، بهترین مسیری است که می توان در سنین جوانی و نوجوانی انتخاب کرد.
**کیش
امام جمعه کیش با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم در حماسه بزرگ اربعین، بیان داشت: وحدت مسلمانان جهان و تبلور تفکر عاشورایی از دستاوردهای بزرگ حماسه اربعین حسینی است.
حجت الاسلام احمد حسن زاده تصریح کرد: حضور گسترده مردم در حماسه بزرگ اربعین نشان داد که تحریم ها و مشکلات اقتصادی هیچ تاثیری در اعتقادات دینی و انقلابی مردم ندارد.
وی با بیان اینکه روز 13 آبان ماه از روزهای سرنوشت ساز انقلاب اسلامی است، افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در این روز به حدی مهم بود که امام (ره) این اقدام را انقلابی بزرگتر از انقلاب اول نامیدند.
امام جمعه کیش تاکید کرد: جوانان ایران اسلامی همواره در استکبار ستیزی پیشتاز بوده اند و امروز هم در این عرصه پیشتاز هستند.
**میناب
امام جمعه میناب در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان گفت: مدیران و مسوولان باید برای حل مشکلات به توان و ظرفیت های داخلی تکیه کنند و از وجود نیروهای متعهد و متخصص داخلی استفاده کنند.
حجت الاسلام میرزا محمد حسین معتمدی فر با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 13 آبان ماه، اظهار داشت: ملت ایران اسلامی با حضور گسترده در این روز، جواب دندان شکنی به یاوه گویی های امریکایی ها خواهند داد.
وی با اشاره به حضور پرشور مردم در حماسه بزرگ اربعین ، بیان داشت: پیاده‌روی اربعین محور وحدت است.
** پارسیان
امام جمعه پارسیان با بیان اینکه تحریم های دشمن تاثیری در اراده ملت ایران ندارد، گفت: تبلیغ فراوان دشمن در آستانه سیزده آبان و جنگ روانی آنان در خصوص اعمال تحریم‌های جدید، نشانه ترس دشمن از اراده ملت ایران است.
حجت‌الاسلام هادی میرزایی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بیان داشت: روز سیزده آبان روز به ذلت کشیدن آمریکا توسط مردمانی است که ذره ‌ای از مقاومت چهل ساله خود پشیمان نیستند.
امام جمعه پارسیان با اشاره به حضور بیش از بیست میلیون نفری مسلمانان از سراسر جهان در مراسم اربعین، گفت: از جمله دستاوردهای حماسه اربعین می توان به وحدت جهان اسلام و بی‌تاثیر بودن تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی بر اراده مردم ایران اشاره کرد.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص پدافند غیرعامل گفت: افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری، تداوم فعالیت‌های ضروری، ارتقا پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران از جمله نتایج پدافند غیرعامل است که توجه عموم مردم به آن ضروری است.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.