به گزارش ایرنا، سرهنگ مهدی مراد پور روز دوشنبه در دیدار با رییس و خبرنگاران ایرنا هرمزگان افزود: علاوه بر تامین امنیت دریایی، حفاظت و حراست از مرزها، کنترل شناورها، توقیف شناورهای بیگانه و متخلف، مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر از دیگر وظایف مهم و اصلی مرزبانی هرمزگان است.
وی بیان داشت: هم اکنون با فعالیت های دریابانی و اشراف اطلاعاتی، مشکل امنیتی در مرزهای دریایی و آب های هرمزگان به حداقل رسیده و امنیت خوبی برقرار است.
معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی هرمزگان اظهار داشت: این استان دارای یکهزار و 400 کیلومتر مرز آبی، 2 هزار و 400 کیلومتر نوار ساحلی، 80 هزار کیلومتر وسعت آبی و 14 جزیره مهم و حساس است که فعالیت در این عرصه بسیار سخت بوده و برقرای امنیت و حراست در این عرصه امری ضروری است.
مرادپور یادآورشد: ستاد فرماندهی مرزبانی از سال 88 در سراسر کشور و در هرمزگان از ستاد فرماندهی ناجا جدا شد و اکنون به عنوان یک پلیس دریایی مستقل و تخصصی در حوزه دریایی و مرزبانی مشغول فعالیت است.

** ایرنا رسانه ای معتبر و قابل اعتماد است
معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی هرمزگان گفت: خبرگزاری ها بویژه ایرنا رسانه ای معتبر و قابل اعتماد نظام هستند و باید هدف آن ها ارتقای امنیت در جامعه باشد.
مراد پور اضافه کرد: اهالی رسانه باید با اخلاق مداری و انعکاس واقعیت ها، فعالیت ها را به گونه ای بیان کنند که مردم در جامعه احساس امنیت کنند.
دراین دیدار رییس خبرگزاری جمهوری هرمزگان اهداف و ماموریت خبری ایرنا در حوزه های مختلف بویژه در بخش اجتماعی تشریح کرد وگفت: شفافیت در اطلاع رسانی و بیان واقعیت ها، علاوه بر جلب اعتماد مردم می تواند در ایجاد امید در جامعه نقش تاثیرگذاری داشته باشد.
خلیل تنیده افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی دقت لازم را در انتشار و انعکاس اخبار دارد ومعتقدیم اعتبار ایرنا به همین دقت و صحت بستگی دارد و این صداقت و دقت عمل است که به اعتبار و جلب اعتماد بیشتر مردم به رسانه ها منجر می شود.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.