به گزارش ایرنا، احمد طهرانی روز یکشنبه در نشست با رئیس سازمان خبرگزاری ایرنا استان مرکزی، افزود: ایرنا رسالت خود را هدفمند و حرفه ای دنبال می کند و با وجود مشکلات رسالت حرفه ای خود را به بهترین شکل انجام می دهد.
وی اظهارداشت: رسانه ها نقش مهمی در ایجاد امید و دمیدن روحیه نشاط ، امید و شادابی در جامعه دارند و خبرگزاری ها باید نسبت به این نقش مهم خود بسیار حساس باشند.
وی ادامه داد: خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی نظام نقش مهمی در انعکاس مسائل و مشکلات مردم و عملکرد دولت داشته و زبان گویا و چشم بینا مردم و دولت بوده است.
وی افزود: خمین با وجود اینکه زادگاه امام راحل است و ویزگی های برجسته متعددی دارد مظلوم واقع شده و در سال های قبل آن طور که باید توجهی به این شهرستان نشده است.
طهرانی ادامه داد: دولت تدبیر و امید با عنایتی که به خمین به عنوان زادگاه امام راحل دارد عزم خود را جزم کرد تا با بسته های تشویقی ویژه غبار محرومیت را از خمین بزدایید.
وی گفت: اقدامات ارزشمندانجام شده دلگرمی مردم را در پی داشته و اکنون برنامه های مهمی برای خمین در دست اجرای دولت است.
فرماندار خمین گفت: رسانه ای شدن خمین در اولویت برنامه های دولتمردان قرار گرفته تا همه توانمندی ها، ظرفیت و جایگاه برجسته آن با انعکاس صحیح و سریع اخبار معرفی و آگاهی بخشی جامعه نسبت به خمین افزایش یابد.
فرماندار خمین افزود: اگر چه دشمنان تلاش می کنند برخی چالش ها را به زادگاه امام راحل بکشانند اما خمین از هر گونه تنشی تاکنون مبری بوده و مردم بصیر این خطه با مسئولان تعامل تنگاتنگی دارند.
وی تاکید کرد: از اصحاب رسانه خمین حمایت می شود و به مشکلات آن ها رسیدگی خواهد شد و از خبرگزاری ایرنا انتظار می رود همچنان در مسیر انعکاس توانمندی ها ، مشکلات ، پیگیری مطالبات مردم و برقراری ارتباط میان مردم و مسوولان تلاش کند.
فرماندار خمین به برگزاری همایش های ملی، بین المللی و منطقه ای در این شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: این شهرستان ظرفیت برگزاری همایش ها و کنگره های استانی، ملی و حتی بین المللی را دارد.
رئیس سازمان خبرگزاری ایرنا در استان مرکزی نیز در این نشست گفت: همایش چهار روزه روسای ایرنا غرب کشور با محوریت خمین در استان مرکزی برگزار می شود.
حسین مهدی زاده اصفهانی افزود: این همایش اواخر مردادماه در زادگاه امام راحل پیش بینی شده و نشست با استاندار مرکزی، بازدید از بیت تاریخی امام خمینی ودیگر جاذبه های گردشگری استان مرکزی از برنامه های جانبی آن است.
وی بیان کرد: مشکلات دفتر ایرنا در خمین در نشستی با فرماندار و استان مرکزی بررسی می شود و تلاش بر این است که این دفتر از نظر امکانات و نیرو انسانی بهبود جایگاه یابد.
خمین از توابع استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعت است و دفتر خبرگزاری ایرنا در خمین سال 1378 راه اندازی شده است.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.