ساحل سها روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: سال گذشته 104 پروانه کاربرد نشان استاندارد نیز مشمول مقررات تعلیق شده است.
وی ادامه داد: ایمنی و کیفیت 861 آسانسور نصب شده در این استان پارسال توسط اداره کل استاندارد تایید شد.
مدیر کل استاندارد تصریح کرد: صدور گواهینامه های تایید ایمنی آسانسور بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد به عنوان یک ضرورت قانونی برای دریافت پایان کار ساختمان های شخصی، مکان های عمومی، بیمارستان‌ها، دستگاه های دولتی و سایر اماکن صادر شده است.
سها ادامه داد: تاییدیه ایمنی برای آسانسورها یکساله است و با اتمام این اعتبار مالک، بهره بردار یا شرکت سرویس و نگهدار آسانسور، باید با مراجعه به سامانه مدیریت بازرسی آسانسور به آدرس lift.isiri.gov.ir نسبت به ارائه درخواست بازرسی دوره ای اقدام کند.
مدیرکل استاندارد استان مرکزی گفت: در صورت انجام نشدن سرویس و نگهداری مستمر توسط شرکت های مجاز و بازرسی دوره ای سالیانه توسط شرکت های تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران، مسئولیت حوادث و سوانح احتمالی به عهده مالکان و مدیران ساختمان ها است.
سها از صدور 194 پروانه کاربرد علامت استاندارد از ابتدای سال گذشته تا کنون خبر داد گفت: در این مدت علاوه بر صدور پروانه کاربرد نشان استاندارد اجباری، 16 پروانه کاربرد نشان استاندارد تشویقی نیز برای فرآورده های تولیدی استان صادر شده است.
وی ادامه داد: 664 واحد تولیدی مشمول مقررات استاندارد اجباری در استان مرکزی فعالیت دارند.
1955/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.