به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی روز سه شنبه در بازدید از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی افزود: خدمتگذاری بی منت به مردم نتیجه بیداری عقل، وجدان اخلاقی و فطرت هر فرد است که مدیران باید این ویژگی ها را در وجود خود تقویت کنند.
وی ادامه داد: مسئولیت در نظام اسلامی یک امانت و وسیله ای برای خدمتگذاری به مردم است که در صورت رعایت این مهم میزان اعتماد عمومی در جامعه افزایش می یابد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: تکریم ارباب رجوع و مسئولیت شناسی مدیران و کارکنان دولت در حل مشکلات مردم، باید در عمل افزایش یابد.
وی اظهار کرد: کارمندان دولت بر اساس آموزه های دین مبین اسلام باید برخورد مناسب و همراه با احترام را با ارباب رجوع داشته باشند.
حقیقی اضافه کرد: مسئولان به عنوان خادمان ملت باید بدانند که عملکرد آنها زیر ذره بین افکار عمومی قرار دارد و باید رفع مشکلات مردم را وظیفه خود بدانند.
وی بر تعامل مدیران با اصحاب رسانه تاکید کرد و افزود: مدیران استان باید با استفاده از ظرفیت رسانه ها گزارش عملکرد دستگاه خود را به مردم ارائه دهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: ارائه خدمات به هنگام و مؤثر به مردم و تکریم ارباب رجوع از وظایف میز خدمت محسوب می‌شود و تمام دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند میز خدمت را در محل اداره خود به بهترین و موثرترین شکل فعال کنند.
اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی با بیش از 167 آموزشگاه آزاد و 21 مرکز دولتی کار آموزش مهارت های مختلف را در این استان برعهده دارد.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.