به گزارش ایرنا، هادی فدایی شامگاه سه شنبه در دیدار با اصحاب اندیشه، هنر و خبرنگاران شهرستان زرندیه، افزود: هنرمندان و نویسندگان سرمایه های عظیم فکری جامعه هستند که از بطن مردم برخاسته اند و با تولیدهای فاخر و اثرگذار می توانند گفتمان اخلاق مدار را تقویت کرده و در راهبری فرهنگی و رفتاری جامعه اثرگذاری کنند.
وی اظهار کرد: تعیین روز آیینی زرندیه از برنامه های فرهنگی اولویت دار در این شهرستان است که تحقق آن به همفکری اهالی فرهنگ و هنر و نیز اصحاب رسانه نیاز دارد و تلاش می شود از توان شهرداری های این شهرستان نیز برای سرعت بخشی به مراحل ثبت روز آیینی زرندیه نهایت بهره برده شود.
فرماندار زرندیه ادامه داد: اصحاب فرهنگ و هنر رسالتی عظیم در پیشبرد اهداف و برنامه های فرهنگی جامعه برعهده دارند زیرا هنر و قلم عناصر ضروری در ماندگاری ملت ها و آثار تاریخی، فکری و معنوی جوامع است.
فدایی اظهار کرد: اصحاب رسانه و دست اندرکاران حوزه های هنر و فرهنگ به خوبی استقامت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس سایر برهه های دیگر را به تصویر کشیده اند و اهمیت هنر و قلم متعهد و تولیدهای فاخر برای همگان شناخته شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه نیز در این نشست، گفت: اصحاب فرهنگ و هنر نقش مهمی در توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه دارند و برگزاری محافل صمیمی با این قشر از جامعه ارزش بسیاری دارد.
احمد جوانمرد تصریح کرد: اگر به هر موضوعی نگاه هنرمندانه و هدفمند شود مفاهیم و ارزش ها بهتر منتقل شده و همگرایی عمیق تری در دستیابی به هدف شکل می گیرد.
جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر زرندیه در این نشست به بیان دیدگاه و مشکلاتشان پرداختند.
شهرستان زرندیه به مرکزیت شهر مامونیه با جمیعت 64 هزار نفر در شرق استان مرکزی قرار دارد.
6539/4896/6013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.