به گزارش ایرنا، سید علی آقا زاده روز یکشنبه همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر و سفر به شهرستان خنداب در دیدار با خانواده شهید علی یادگاری افزود: خون های پاکی که برای انقلاب اسلامی تقدیم شده، نظام را در مقابل همه بدخواهان بیمه می کند.
وی بیان کرد: امنیت، آسایش و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا است و همه باید در پاسداری از خون این این عزیزان و تکریم خانواده های آنان تلاش مضاعفی به کار گیرند.
استاندار مرکزی ادامه داد: افتخار امروز امنیت و آسایش کشور متعلق به پدران و مادرانی است که فرزندان دلیری چون شهدا را پرورش داده اند.
شهید علی یادگاری متولد سال 1351 در شهرستان خنداب است که در سال 1367 در سن 15 سالگی در منطقه فاو و در عملیات پدافندی به درجه رفیع شهادت رسید.
پیکر مطهر این شهید والامقام پس از 10 سال دوری از وطن در سال 1377 به آغوش وطن بازگشت و در شهرستان خنداب آرام گرفت.
استاندار مرکزی در چهارمین روز از دهه مبارک فجر به شهرستان های خنداب و شازند سفر می کند.
سید علی آقازاده در بدو ورود به شهرستان خنداب با حضور در گلزار شهدای شهر جاورسیان به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.
آیین بهره برداری از ساختمان شهرداری جاورسیان، مرکز جامع سلامت شبانه روزی جاورسیان و واحد تولیدی محصولات کشاورزی (گلخانه ای) خنداب با حضور استاندار مرکزی برگزار می شود.
بازدید از واحد تولیدی کیف و چمدان مسافرتی خنداب، آغاز عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی روستای گازران و دیدار با شهروندان خنداب از دیگر برنامه های سفر به این شهرستان است.
استاندار مرکزی عصر روز جاری (یکشنبه) به شهرستان شازند سفر و در این راستا سیلوی ذخیره گندم در روستای نهرمیان، دوبانده شدن محور توره - بروجرد و سیلوی ذخیره گندم هندودر مورد بهره برداری قرار می گیرد.
آغاز عملیات اجرایی مجموعه ورزشی شازند، دیدار مردمی، حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به شهرستان شازند از سد کمال صالح و دیدار با خانواده معظم شهیدان ابراهیم و اسماعیل محمدی و نشست خبری با اصحاب رسانه از دیگر برنامه های این سفر است.
شهرستان خنداب از توابع استان مرکزی است و در این شهرستان بیش از 60 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
استان مرکزی 6 هزار و 200 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
1955/خبرنگار: مهدی عظیمی***انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.