به گزارش ایرنا، در این پیام که نسخه ای از آن روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: وقوع سانحه ناگوار و دلخراش آتش سوزی کشتی نفتکش کشورمان در سواحل شرقی چین که موجب درگذشت شهادت گونه تمامی دریانوردان و ملوانان زحمتکش آن شد، یکبار دیگر ملت ایران را در غم و اندوه فرو برد.
در ادامه این پیام آمده است: در شرایطی که ملت ایران اسلامی چشم انتظار خبری امیدوار کننده از میان زبانه ها و شعله های آتش نفتکش سانحه دیده در هزاران کیلومتر دورتر از وطن بودند، خبر غرق این کشتی ملت ایران را اندوهگین و داغدار کرد.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: این ضایعه را به ملت بزرگ ایران به ویژه خانواده های داغدیده از صمیم قلب تسلیت می گوییم و برای آن جان باختگان مظلوم که تلاشگران عرصه اقتدار ملی و پیشگامان اقتصاد کشور هستند، علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی آرزومندم.
شنبه شب هفته گذشته به وقت چین یک کشتی غله بر در استان جه جیانگ چین حاوی 64 هزار تن غله که از آمریکا بارگیری شده بود در بین راه به یک کشتی نفتکش با نام سانچی با مالکیت شرکت برایت از جمهوری اسلامی ایران برخورد کرد و 32 خدمه این کشتی جان باختند.
3017/3075/خبرنگار: مصطفی مجللی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.