به گزارش خبرآنلاین ، جمشید زند با تاکید بر اینکه بسیاری از قیمت هایی که در کارخانه بر روی کالا زده می شود واقعی نیستند افزود: این موضوع باعث چند قیمتی شدن یک محصول و بدنامی اصناف شده است.
وی ادامه داد: متاسفانه سازمان حمایت از مصرف کننده و سازمان صنعت، معدن و تجارت هم نظارت خوبی را بر قیمت گذاری کالاها در کارخانه ها ندارند و فقط با قیمت های خرده فروش ها برخورد می شود.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی با انتقاد از نحوه دریافت مالیات از صنوف گفت: اصناف به هیچ عنوان از افزایش مالیات ها ناراضی نیستند ولی آنچه باعث ناراحتی اصناف شده این است که افزایش مالیات فقط از یکسری از کسبه هایی که در سامانه اداره مالیاتی هستند دریافت می شود در حالی که این افزایش مالیات باید از مودیان جدید دریافت شود.
زند بیان کرد: در سال ۶۲ حدود ۳۴ رسته صنفی مشمول حمایت دولتی شدند در حالی که بسیاری از این رسته ها امروز فعالیت ندارند و رسته های جدید ایجاد شده اند، لازم است دولت در این زمینه یک بازنگری داشته باشد چرا که این موضوع به ایجاد اشتغال بیشتر کمک می کند.
وی با اشاره به اینکه نوسازی تجهیزات تولیدی نیازمند اختصاص تسهیلات است خاطر نشان کرد: علیرغم اینکه قول هایی در خصوص پرداخت تسهیلات داده شده تا کنون هیچ تسهیلاتی به این تولید کنندگان پرداخت نشده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 755103
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.