دکتر قاضی زاده هاشمی در سفر به محلات و جریان این بازدیدها با مسائل و نیازها،امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی این شهرستان آشنا شد..
مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات در جریان این بازدید ها در ارتباط با مرکز جامع سلامت شهر نیم ور محلات گفت: این مرکز با کمک یکی از خیران سلامت در فضایی به وسعت یک هزار و 200 متردر حال ساخت است.
دکتر عبدالرحیم فردوسی افزود: این مرکز با مشارکت مالی 18 میلیارد ریالی خیر سلامت ایجاد شده که 10 هزار نفر را پوشش می دهد.
وی ادامه داد: مرکز جامع سلامت شهر نیم ور نیمه شبانه روزی است که تلاش می شود در آینده به شبانه روزی تبدیل شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات ادامه داد: سه پایگاه سلامت دیگر در این شهرستان در دست ساخت است که دارای پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد است.
دکتر فردوسی افزود: این پایگاه ها در 840 متر مربع در حال ساخت هستند که تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار می گیرند.
وی در خصوص بیمارستان امام خمینی(ره) محلات گفت: 15 متخصص در 12رشته پزشکی در درمانگاه تخصصی این شهرستان به صورت تمام و پاره وقت به خدمات درمانی مشغول هستند.
دکتر فردوسی افزود: محلات دارای یک بیمارستان 96 تختخوابی امام خمینی (ره)است که ضریب اشغال تخت آن 48 درصد است.
وی گفت: این بیمارستان مجهز به بخش های داخلی، زنان، اطفال، ارولوژی، نورولوژی، چشم پزشکی، روان پزشکی، سی تی اسکن، رادیولوژی پیشرفته ، قلب با اکو و تست ورزش و جراحی است.
وی ادامه داد: 15 متخصص در 12رشته پزشکی در درمانگاه تخصصی این شهرستان به صورت تمام و پاره وقت به خدمات درمانی مشغول هستند و این شهرستان نیازمند متخصص ارولوژی و نانو تکنولوژی است.
قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی شامگاه یکشنبه با حضور در شهرستان های دلیجان و محلات سفر 2 روزه خود به استان مرکزی را آغاز کرد.
حضور در شهرستان های خنداب، کمیجان و فراهان و بازدید از مراکز درمانی این شهرستان ها ، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ، بهره برداری بیمارستان خصوصی سینا در اراک و بازدید از طرح نوسازی بیمارستان ولیعصر (عج) و سرکشی به چند مرکز درمانی مرکز استان از دیگر برنامه های پیش بینی شده این سفر است.

7277/ 6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.