سید مهدی ساداتی روز جمعه در جریان بازدید از چند شعبه اخذ رای خمین در گفت و گو با افزود: استقبال خوب مردم از انتخابات در خمین بیانگر پایبند به ارزش ها، ولایت است و مردم با حضور پرشور خود مشروعیت و مقبولیت نظام را ثابت کردند.
وی اظهار کرد: نتیجه انتخابات تحقق شعار مردم سالاری دینی، بیعت با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی و ادامه مسیر سازندگی و سربلندی انقلاب اسلامی است.
ساداتی تاکید کرد: هر رای انتخاباتی که به صندوق انداخته می شود استکبار جهانی را مایوس می کند و مشتی محکم بر دهان همه یاوه گویان می زند.
وی گفت: دشمنان وقتی این حضور پرشور و نشاط مردم را می بیند به عظمت نام اسلامی پی می برند و زبان تهدید و تحریم را تعدیل می کنند.
103 شعبه اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان آرای مردم را جمع آوری می کنند.
636 داوطلب پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان با یکدیگر برای تصاحب 323کرسی شورا در شهر و روستا رقابت می کنند.
63 داوطلب در شهر خمین، 9 داوطلب در شهر قورجی باشی، 381 داوطلب در بخش مرکزی و 184 داوطلب نیز در بخش کمره نامزد انتخاباتی شدند.
در مجموع تعداد 12 نفردر شهر شامل خمین هفت نفر و شهر قورچی باشی پنج نفرو 311 نفر روستایی منتخب شورای اسلامی شهری و روستایی خواهند شد.
7277/6013/ خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.