به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پرویز اسدی افزود: در پی اعلام چندین فقره کیف زنی، جیب بری، سرقت طلا و جواهر و وجوه نقد از چند شهروند در بازار سرپوشیده ساوه، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت جدی در دستور کار عوامل پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: در روند تحقیقات کارآگاهان پلیس و با تجمیع اخبار و اطلاعات به دست آمده و فعال شدن چند تیم حرفه ای و کارآزموده از ماموران انتظامی، اطلاعاتی از سارقان که 2 زن بودند، به دست آمد.
سرهنگ اسدی در ادامه افزود: ماموران در ادامه با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی غافلگیرانه این سارق ها را تحت تعقیب قرار دادند و در حین سرقت از مشتریان یک طلافروشی در بازار ساوه دستگیر کردند و آنان را برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال دادند.
سرهنگ اسدی تصریح کرد: در بررسی سوابق این سارقان مشخص شد که آنان حرفه ای و دارای چندین فقره سابقه کیفری در شهرهای مختلف کشور هستند.
وی ادامه داد: با توجه به اسناد و مدارکی که در خلال رسیدگی به پرونده به دست آمده بود، متهمان به 11 فقره کیف زنی و جیب بری به ارزش 400 میلیون ریال از شهروندان ساوجی اعتراف کردند.
وی افزود: متهمان پس از تکمیل به مرجع قانونی معرفی و سپس روانه زندان شدند .
ساوه با بیش از 290 هزار نفر دومین کانون جمعیتی استان مرکزی است که با داشتن بیش از500 واحد صنعتی نقش مهمی در صنعت و اشتغال کشور دارد.
7269/6013/خبرنگار: الهام بابایی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.