عظیم محبی روز چهارشنبه در کارگاه آموزشی ارزیابان طرح تعالی مدیریت در مجتمع فرهنگی و تربیتی امام خمینی (ره) خمین افزود: طرح تعالی مدیریت در همه دوره های تحصیلی برای کیفیت بخشی به همه برنامه های آموزشی، پرورشی و تربیتی در قالب هشت محور اجرا می شود.
وی اظهارکرد: پارسال هفت هزار مدرسه تحت پوشش این طرح قرار گرفت و انتظار می رود تا پایان سال 97 همه مدارس کشور تحت پوشش قرار گیرند.
محبی با اشاره به اینکه مدارس در ارزیابی برنامه تعالی مدیریت مدرسه در چهار سطح ممتاز، متعالی، پویا و موفق رتبه بندی می‌شوند، اظهار کرد: مدارسی که در استان‌ها در این طرح به عنوان سطوح ممتاز و متعالی شناخته می‌شوند، توسط تیم‌های ارزیابی وزارتخانه در تابستان مورد ارزیابی مجدد قرار می‌گیرند.
وی اظهار کرد: در سطح استانها 325 مدرسه به عنوان ممتاز معرفی و 100 مدرسه پس از ارزیابی نهایی در سطح کشور انتخاب شدند.
محبی افزود: در سال تحصیلی جاری سه میلیون دانش آموز مقطع متوسطه اول در پایه های هفتم، هشتم و نهم در حال تحصیل هستند.
رئیس اداره متوسطه اول اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در این دوره آموزشی گفت: 293 مدرسه شامل 126 مقطع ابتدایی، 96 مقطع متوسطه اول 54 متوسطه دوم و 17 مدرسه کار و دانش در استان مرکزی در طرح تعالی مدیرت شرکت کردند.
سید احمد ابوالحسنی افزود: از 175 مدرسه منتخب استانی پنج مدرسه شامل 2مدرسه در اراک، 2 مدرسه در محلات و یک مدرسه در ساوه موفق به کسب مقام ممتاز در کشور شدند.
وی ادامه داد: 54 هزار دانش آموز مقطع متوسطه اول در 410 مدرسه در استان مرکزی مشغول به تحصیل هستند.
رئیس اداره متوسطه اول اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی خاطرنشان کرد: دوره آموزشی ارزیابان طرح تعالی مدیریت با حضور 70 نفر شامل معاونان آموزش منطقه ای، کارشناسان آموزش مناطق و مدیران با تجربه به مدت 2 روز در مجتمع فرهنگی و تربیتی امام خمینی (ره) خمین برگزار می شود.
شهرستان خمین از با 110 هزار نفر جمعیت، به عنوان زادگاه معمار کبیر انقلاب در فاصله 61 کیلومتری اراک قرار دارد.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.