«سیدمهدی حسینی» روز پنجشنبه در نشست کمیته اجرایی شهرداری، افزود: محل احداث طرح فضای سبز ۳۰ هکتاری در منطقه بام ساوه تسطیح و آماده کاشت می باشد که با توجه به خرید بخشی از نهال های مورد نیاز به زودی عملیات درختکاری در این سطوح آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق وعده ای که به شهروندان دادیم، تا پایان دوره پنجم فعالیت شورای شهر و شهرداری قرار است ۵۰ هکتار به فضای سبز و سرانه آن در شهر ساوه بیفزاییم و در همین راستا علاوه بر اماکن پیش بینی شده در نقاط مختلف شهر برای ایجاد فضای سبز ۱۰ بوستان محله ای نیز احداث می شود.

 شهردار ساوه همچنین از احداث نخستین بوستان ویژه کودکان مبتلا به بیماری اوتیسم در ساوه خبر داد و افزود: همه اقشار مختلف از جمله معلولان ساکن شهر می توانند از این فضا استفاده کنند.

وی اظهار داشت: مجموعه آبی فدک نیز به مساحت سه هکتار از دیگر پروژه های در دستور کار شهرداری برای امسال است که با هدف مدیریت آبهای سطحی منطقه شرق شهر، برقراری عدالت اجتماعی در توسعه خدمات و تامین بخشی از آب فضای سبز اجرا خواهد شد.

در چهارمین جلسه کمیته اجرایی شهرداری ساوه طرحهایی از قبیل توسعه و تجهیز آرامستان، مدیریت پسماند، احداث بازارچه‌های محله ای، شهرک صنوف مزاحم، طرح هدایت آبهای سطحی، جدول گذاری و اصلاح هندسی معابر، خرید اتوبوس جدید، احداث کمربندی های شهر، مجتمع فرهنگی قاسم آباد و خرید یک هزار تن قیر مورد بررسی قرار گرفت.

شهر ساوه با جمعیتی افزون بر 230 هزار نفر دارای 22 منطقه و سکونتگاه حاشیه ای است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.