به گزارش روز سه‌شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «محمود خلجی» افزود: در چند روز اخیر در پایش‌های فضای مجازی، اخبار و شایعاتی در خصوص بیماری کرونا در فضای مجازی مورد رصد قرار گرفت که در مراحل تحقیقات تخصصی پلیس،‌ عامل انتشار این اخبار که در حال شایعه‌پراکنی و افزایش نگرانی‌های عمومی در خصوص بیماری کرونا بود که ‌در تحقیقات پلیس شناسایی و دستگیر شد. 
وی بیان کرد: در برنامه‌ریزی‌های افزایش ارتقای‌ امنیت و آرامش عمومی در مبارزه همه جانبه با بیماری کرونا، یکی از سیاست‌های عملیاتی پلیس، پیشگیری از بروز شایعات و اخبار کذب به ویژه در بستر فضای مجازی است.
وی افزود: پلیس با شایعه پراکنان در فضای مجازی و کسانی که آرامش و امنیت روانی جامعه را به خطر اندازد، برابر قانون برخورد می‌کند.


۱۵ واحد صنفی متخلف در تفرش مهر و موم شد

فرمانده انتظامی شهرستان تفرش گفت: ۱۵ واحد صنفی متخلف در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و تشدید نظارت‌ها در پیشگیری از بیماری کرونا در این شهرستان مهر و موم شد.

سرهنگ «هادی افراسیابی» افزود: ۱۱ واحد صنفی دیگر این شهرستان نیز تذکر کتبی دریافت کردند و طرح نظارت بر اصناف مختلف به صورت ویژه دنبال می‌شود.

اعضای باند سرقت خودروهای مدل پایین در اراک دستگیر شدند
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: اعضای باند سرقت خودروهای مدل پایین در اراک دستگیر شدند.

سرهنگ «کامیار چهری» افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت خودروهای سواری مدل پایین پراید و اقدام به جداسازی قطعات با ارزش آن از جمله باطری، ضبط و باند در سطح شهر اراک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی بیان کرد: با توجه به سرنخ‌هایی که در روند رسیدگی به پرونده به دست آمد، سارق در یکی از محله‌های این شهرستان شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

چهار کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در استان مرکزی کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: چهار کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس شهرستان‌های اراک و شازند کشف و ضبط شد.

سرهنگ «امیر مختاری» افزود: این میزان مواد مخدر با اقدام اطلاعاتی از سه توزیع کننده مواد مخدر به دست آمد و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.