به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان مرکزی، سردار «حسن مفخمی شهرستانی» افزود: در روزهای گذشته با اعلام سرقت‌هایی از اماکن خصوصی در سطح شهرستان اراک، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی بیان کرد: در تکمیل تحقیقات پلیس مشخصاتی از اعضای یک باند سرقت به دست آمد و با مراقبت‌های نامحسوس پلیس، زمانی‌که یک نفر از اعضای این باند با یک دستگاه خودروی نیسان در حال جابه‌جایی برخی اقلام سرقتی بود، در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در مراحل بازجویی‌های تخصصی پلیس از این فرد، سه نفر دیگر از اعضای این باند نیز شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

سردار مفخمی شهرستانی عنوان کرد: از اعضای این باند یک انبار نگهداری اموال مسروقه که مقدار زیادی از اموال سرقتی شامل دوربین‌های مداربسته، ال سی دی، دستگاه جوش، کپسول گاز، پیک نیک، موبایل، کابینت، سم‌پاش، موتور برق، فرش، لوازم‌خانگی، لوازم ساختمانی، لوازم و قطعات خودرو بود، کشف شد و متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته به ۵۰ فقره سرقت از منازل اعتراف کردند.

وی اظهار داشت: مراحل قانونی تحویل اموال کشف شده با مالباختگان در حال پیگیری است و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضایی شدند.

کشف ۲ هزار و ۱۰۰ ماسک‌ غیربهداشتی از یک کارگاه خیاطی در اراک 
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ۲ هزار و ۱۰۰ ماسک‌ غیربهداشتی در طرح نظارت بر واحدهای صنفی، از یک کارگاه خیاطی در یکی از محله‌های اراک کشف شد. 
سرهنگ «کامیار چهری» افزود: ماموران این پلیس در انجام تحقیقاتی از تهیه و توزیع ماسک غیربهداشتی و بدون هرگونه مجوز بهداشتی در یک کارگاه خیاطی در یکی از محله‌های اراک با خبر شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی این تعداد ماسک غیربهداشتی کشف و متصدی این واحد صنفی به مقام قضایی معرفی شد.

چهار واحد صنفی متخلف در فراهان مهر و موم شد

فرمانده انتظامی شهرستان فراهان گفت: چهار واحد صنفی متخلف در اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی و در اجرای مصوبات کمیته پدافند زیستی استان مرکزی مهر و موم شدند. 
سرهنگ «اسفندیار نظری» افزود: طرح نظارت بر واحدهای صنفی به صورت مستمر از سوی پلیس شهرستان و با همکاری اتاق اصناف در حال اجراست و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.