«محمدحسن حسین‌بیگی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مجموع بدهی این زندانیان غیر عمد حدود ۲۵۰ میلیارد ریال است که با کسر آورده زندانیان، تسهیلات و کمک ستاد دیه کشور حدود ۱۰۰ میلیارد ریال برای آزادی آنان نیاز است.

وی ادامه داد: سال‌های گذشته با برگزاری آیین گلریزان در ماه‌های شعبان و رمضان بخش عمده‌ای از اعتبار مورد نیاز برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد جمع‌آوری می‌شد اما امسال با وجود شیوع ویروس کرونا برگزاری هر نوع همایش ممنوع اعلام شده که این مهم فعالیت ستاد دیه استان را با چالش جدی مواجه کرده است.  

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد استان مرکزی اظهار داشت: از تمامی رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها انتظار می‌رود با انعکاس گزارش‌ها و اخبار مبنی بر نیاز این نمایندگی در آزادسازی زندانیان غیرعمد بیش از پیش همکاری کنند.  

حسین‌بیگی بیان کرد: سال گذشته ۱۵۵ زندانی جرائم غیر عمد استان مرکزی با مجموع بدهی بیش از ۲۳۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از زندان آزاد شدند.  

شماره حساب های ۰۲۱۶۲۶۸۶۸۷۰۰۱ نزد بانک ملی ایران و ۶۰۲۰۰۶ نزد بانک کشاورزی برای کمک‌های مردمی در آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد  افتتاح شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.