«غلامرضا حافظ کمال» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از این تسهیلات در زمینه اشتغال به ۱۷ مددجوی امداد فراهان پرداخت شده و ۱۱ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال نیز تسهیلات کارگشایی و ضروری بوده که ۲۸۰ نفر مشمول آن شده اند.

وی اظهار داشت: تسهیلات کارگشایی پرداخت شده به مددجویان این نهاد حمایتی در فراهان پارسال هفت میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال بود که در مقایسه با مدت مشابه قبل ۵۱ درصد رشد داشته است.

 رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)  شهرستان فراهان گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت  از ظرفیت‌های این نهاد است که برای تکریم مددجویان پایه‌گذاری شده و تا ۵۰ میلیون ریال تسهیلات بدون دریافت سود و بیشتر از ۵۰ میلیون ریال با یک درصد کارمزد به متقاضیان پرداخت می‌شود.

حافظ کمال افزود: هدف اصلی از راه‌اندازی صندوق امداد ولایت ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه است و افراد نیکوکار می‌توانند با سپرده‌گذاری در این صندوق بیش از پیش این نهاد حمایتی را در دستگیری از خانواده های نیازمند یاری دهد.

وی اظهار داشت: خیران و حامیان با شماره تماس#۰۸۶۱۰*۸۸۷۷* به‌صورت مستقیم می‌توانند وجوه خود را  برای کمک به  نیازهای محرومان فراهان واریز کنند و یا از طریق تماس با شماره  ۰۸۶۳۳۷۲۳۹۵۲ حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، نسبت به واریز کمک  اقدام کنند.

 چهار هزار و ۶۲۵ مددجو  از کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فراهان کمک معیشت دریافت می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.