به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی اظهار داشت: در سال جاری با هدف گذاری‌های انجام شده از سوی پلیس استان، عملیات‌های متعددی در پیشگیری از ورود مواد مخدر به استان‌های مرکزی برنامه ریزی و اجرایی شد.

وی با اشاره به آخرین عملیات پلیس استان مرکزی که با همکاری پلیس استان فارس در دستگیری ۳ باند مواد مخدر انجام پذیرفت، ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تحقیقاتی شبانه روزی از فعالیت تعدادی از قاچاقچیان مواد مخدر و قصد آنان برای ورود مواد مخدر به استان‌های مرکزی کشور مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات پلیس و با مراقبت‌های نامحسوس انجام شده، قاچاقچیان که با ۳ دستگاه خودرو در حال تردد در محورهای مواصلاتی استان فارس بودند، شناسایی شدند و عملیات دستگیری آنان با همکاری پلیس استان فارس آغاز شد.

مفخمی اضافه کرد: در این عملیات‌ها، ۳ دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف و ۴ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند و مقدار ۲۱۸ کیلوگرم تریاک و ۱۶۶ کیلوگرم حشیش در بازرسی از وسایل نقلیه آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به قاطعیت و عزم جدی پلیس استان در برخورد با قاچاقچیان و پیشگیری از ورود مواد مخدر به استان‌های مرکزی کشور ادامه داد: افراد دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1383632
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.