سرهنگ سید «نورالدین حسینی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با شیوع ویروس کرونا امکان برخی سرقت‌ها و سودجویی افراد برای ارتکاب جرم در جامعه نیز فراهم شده است که مردم به ویژه گروه سالمندان باید مراقبت‌های جدی را به کار گیرند.

وی بیان کرد: برخی افراد ممکن است به نام کارکنان مرکز بهداشت و با داشتن تجهیزاتی مانند یک تب سنج به در منازل برای گرفتن تب ساکنان مراجعه و با این اقدام از داخل منازل سرقت کنند که ممکن است با خشونت نیز همراه باشد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: برخی افراد نیز ممکن است در قالب گروه‌های ضدعفونی به منازل مراجعه کنند که نیاز است مردم توجه ویژه داشته باشند.

سرهنگ حسینی اظهار داشت: اگر بنا به اجرای طرحی از سوی وزارت بهداشت و درمان باشد از طریق رسانه‌های معتبر اطلاع رسانی می‌شود و تاکنون هیچ دستورالعملی در خصوص اجرای طرح در منازل ارایه نشده است.

وی گفت: پلیس آگاهی استان مرکزی همه توان و تلاش خود را برای شناسایی انبارهای احتکار شده اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم به کار گرفته و تاکنون موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده است.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: انتظار است مردم هرگونه اطلاع از وجود افراد سود جو و فرصت طلب و یا انبارهای احکتار شده اقلام بهداشتی، مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.