«امید محترمی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ساخت ۲۹۰ واحد از ۵۵۰ واحد مسکونی استان مرکزی که در سیلاب بهار امسال تخریب شده بودند به سپاه روح الله استان واگذار شد که تاکنون ۲۰۰ واحد آن بهره‌برداری شده  و بقیه نیز در مراحل پایانی ساخت و ساز قرار دارد که تا پایان سال تحویل واجدان شرایط می‌شود.  

وی بیان کرد: هزینه ساخت هر واحد مسکونی حدود ۹۵۰ میلیون ریال است که ۴۰۰ میلیون ریال آن به‌صورت تسهیلات کم‌بهره و ۲۰۰ میلیون ریال به‌عنوان تسهیلات بلاعوض از محل اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بقیه از محل منابع سپاه روح‌الله و خیران تامین می‌شود.  

مسوول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: ساخت ۵۰واحد مسکونی دیگر نیز به تازگی با همکاری این نهاد انقلابی آغاز شده که در مراحل اولیه خاک‌برداری قراردارند.

محترمی بیان کرد: هشت هزار جهادگر بسیجی از ابتدای طرح ساخت خانه‌های محرومان تخریب شده از سیلاب بهار امسال به‌صورت رایگان مشارکت داشته‌اند.

وی اضافه کرد: ۱۷۰ گروه جهادی۲۰، ۳۰ و ۴۰ نفره از ابتدای این طرح حضور موثر داشتند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان طرح ساخت واحدهای مسکونی سیل‌زدگان بیش از ۴۰۰ گروه جهادی در این امر حضور موثر داشته باشند.

مسوول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش اظهارداشت: بیش از ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در راستای ایجاد اشتغال امسال از سوی این نهاد انقلابی در استان پرداخت شد که بیش از ۴۵۰ فرصت شغلی جدید به دنبال داشته است.

بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری آغاز به‌کار کرد و به‌دنبال آن اردوهای جهادی با اعزام دانش آموزان و دانشجویان در ایام تعطیلات به مناطق محروم با هدف محرومیت‌زدایی راه‌اندازی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.