به گزارش خبرنگار مهر، مجید طاعتی روز شنبه در حاشیه جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: در این جلسه دو دستور کار در رابطه با تداوم سیاست‌ها در مقابله با قاچاق دام زنده و دو طرح مهم در مقابله با قاچاق پوشاک و لوازم خانگی مورد بررسی قرار گرفت.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی ادامه داد: براساس دستور کار نخست حمل و جابجایی هرگونه دام زنده بدون پلاک کوبی ممنوع است و تعدادی دامداری سنتی در استان وجود دارد که انتظار می‌رود این موضوع را مورد توجه قرار دهند.

وی افزود: با گذشت دو ماه از آغاز اجرای طرح مقابله با قاچاق پوشاک مطابق اعلام ستاد مرکزی در استان افزایش ۴۰ درصدی تولید پوشاک داخلی را شاهد بودیم که این مهم به طور مستمر دنبال می‌شود.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی گفت: طی چند ماه گذشته کارگاه‌های تولید کننده لوازم خانگی داخل کشور در ارتباط با قاچاق لوازم خانگی با دولت مکاتبه کردند تا با مبارزه با قاچاق در این حوزه نیز اقدامات لازم و برخورد جدی صورت پذیرد و این موضوع این نوید را می‌دهد که این طرح به صورت جدی در حال اجرا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1355083
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.