حجت الاسلام «سید ابراهیم حسینی» در خطبه‌های  نماز جمعه این هفته ساوه در مصلی امام علی (ع) افزود: ملت ایران پشت سر مقام معظم رهبری در همه میدان‌های نظامی و اقتصادی به خوبی ایستادگی کردند و پیروز این میدان‌ها شدند.

وی در مورد حوادث اخیر کشور در پی افزایش قیمت بنزین،‌ گفت: عوامل ضدانقلاب با بهره برداری از شرایط کشور برای ایجاد اغتشاش سوء استفاده کردند.

خطیب جمعه ساوه ادامه داد: این غائله با حمایت ملت و درایت مقام معظم رهبری و فداکاری ایشان پایان یافت.

امام جمعه ساوه اظهار داشت: دشمنان به خصوص آمریکایی‌ها با کمک مزدوران خود اعم از منافقیان و سلطنت طلبان برای کشور نقشه‌های خطرناکی طراحی کرده اند و باید مراقب باشیم.

وی، با قدردانی از حضور پرشکوه ملت در راهپیمایی حمایت از رهبری و نظام در سراسر کشور،‌ افزود: مردم در عین انتقاد پشت سر رهبری قرار دارند.

حجت الاسلام حسینی در ادامه،‌ تشکیل گشت‌های محله محور با تدبیر رهبر انقلاب که با هماهنگی سپاه، بسیج،‌ ناجا و دستگاه قضایی اجرا می شود را از حیث مقابله با فساد،‌ ناامنی و مزاحمت برای شهروندان مهم عنوان کرد و خواستار همکاری مردم در این زمینه شد.

امام جمعه ساوه با اشاره به دستگیری شمار زیادی از افرادی که در ناآرامی‌های اخیر نقش داشتند،‌ گفت: باید با افرادی که ناآگاهانه و به صورت احساسی وارد میدان شدند و اکنون اظهار ندامت می کنند، برخورد مهربانانه داشته باشیم اما در مقابل عوامل مزدور و اغتشاشگر نیز در چارچوب قانون باید با قطعیت رفتار شود.

ساوه دومین شهرپرجمعیت استان مرکزی است که در چهار شهر آن نماز عبادی، سیاسی جمعه برپا می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.