به گزارش روز یکشنبه سایت خبری کمیته امداد امام استان مرکزی، «قنبر موسی‌نژاد» افزود: پرداخت کمک هزینه زندگی، اعطای وام‌های قرض‌الحسنه اشتغال، اهدای جهیزیه، ارایه خدمات مشاوره، مددکاری و حقوقی از خدمات کمیته امداد استان برای خانواده زندانیان است.

وی اظهار داشت: ۷۸ خانواده زندانیان زیرپوشش در سال جاری با رسیدن به توانمندسازی و یا آزادی سرپرست خانوار از حمایت این نهاد خارج شدند.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: حمایت‌ از خانواده‌های زندانی با هدف جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی انجام می‌شود.

موسی‌نژاد، توانمندسازی و فراهم کردن زمینه اشتغال را بهترین ابزار در کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: مشکل معیشت و تأمین مخارج زندگی از مهم‌ترین مشکلات خانواده‌های زندانی است.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: کمیته امداد با هدف جلوگیری از بروز آسیب در زندگی مددجویان زیرپوشش از این خانواده‌ها تا زمان زندانی بودن سرپرست خانواده حمایت می‌کند.
موسی‌نژاد افزود: اساسی‌ترین اولویت و چشم‌انداز کمیته امداد توسعه توانمندی مددجویان تحت حمایت و تشویق به کارآفرینی است و از برنامه‌های این نهاد برای خانواده‌های زیرپوشش و از جمله خانواده زندانیان برگزاری دوره‌های آموزشی و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال برای ورود به بازار کار و فعالیت است.

۸۱ هزار و ۸۱۶ نفر در قالب ۴۴ هزار و ۸۲۴ خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.