به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ«ایرج کهریزی» افزود: تیم‌های امدادی و انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و مشخص شد یک دستگاه خودروی پراید در جاده واژگون شده است.
این مقام انتظامی اضافه کرد:‌ مجروحان این حادثه توسط تیم های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند و پس از ساعتی راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
سرهنگ کهریزی تصریح کرد: این سانحه رانندگی از سوی کارشناس پلیس راه بازدید و در این خصوص پرونده ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.
 

حفار چاه در یک حادثه در شازند جان خود را از دست داد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: بر اثر سقوط جسم سخت بر روی کارگری که در حال حفر چاه در یکی از محله های شازند بود،‌ فرد حفار جان خود را از دست داد.
سرهنگ«محمود خلجی» افزود:  در تحقیقات انجام شده، مشخص شد که فردی که در حین حفر چاه بوده و کیسه حاوی خاک از دست فرزندش رها شده و به این فرد برخورد کرده است.

وی اظهار داشت:‌ در این حادثه، کارگر حفار به شدت مصدوم و به مرکز درمانی منتقل شد که بعد از گذشت ساعاتی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد:‌ در این خصوص پرونده ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

استان مرکزی واقع در قلب کشور از نقاطی است که جاده های برون شهری آن پرتردد هستند و این مسیرها نقش مهمی را در ارتباط کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.