سردار «محسن کریمی» روز سه شنبه در اجلاسیه نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس در خمین افزود: امام راحل حقیقت همیشه زنده‌ای است که سرمایه ارزشمند برای آزادیخواهان جهان و ذخیره الهی برای امت اسلامی محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت: راهبردهای همه جانبه‌ای که در قالب ایدئولوژی امام راحل ارایه شد برگرفته از نهضت عاشورایی است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: امتداد آرمان ملت‌های مسلمان و آزادیخواه با بهره‌گیری از مکتب خمینی میسر است و از این لحاظ سیره معیشتی و اخلاقی امام راحل باید همواره سرلوحه امور قرار گیرد.

 سردار کریمی در بخشی از سخنانش افزود: بیش از ۲ هزار دانشجو در اردوهای هفت اقلیم کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی شرکت کردند که زمینه فعالیت این اردوها  بازدید از هفت محل حضور بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی در شهرستان‌های خمین، اراک، قم و تهران است.
وی اظهار داشت: هدف از برگزاری این اردوها آشنایی نسل جوان با ساده زیستی بنیانگذار انقلاب اسلامی و تلاش‌های وی برای پیروزی نهضت تحول آفرین خمینی است.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه با ۱۱۰ شهرستان برای حضور دانشجویان و دانشگاهیان در اردوهای هفت اقلیم امضا شده است.
سردار کریمی گفت: استان مرکزی بیش از پنج سال برای برگزاری کنگره ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان و نقش امام خمینی (ره)  در دوران دفاع مقدس تدارک برنامه داشته است و بیش از ۱۶ اجلاسیه با محوریت اقشار مختلف در این راستا برگزار شده است.
وی افزود: همه تلاش بر این بوده است تا اقدامات ماندگار فرهنگی و اجرایی در حاشیه این کنگره ملی صورت بگیرد.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: برگزارکنندگان این کنگره ملی با مقام معظم رهبری دیدار داشتند و گزارش این اقدام فرهنگی ارایه شده است.
سردار کریمی عنوان کرد: بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی پس از یک‌هزار و ۴۰۰ سال توانست حکومت اسلامی تشکیل دهد و در مناسبات ایران و جهان تحول‌آفرینی کند که این مهم در نوع خود بی‌نظیر است.

وی گفت: برگزاری کنگره ملی نقش امام راحل در دفاع مقدس فرصتی است تا  ابعاد شخصیت امام راحل و زوایای پیدا و پنهان هشت سال دفاع جانانه از کشور و اقدامات و خدمات استان مرکزی در این راستا بیشتر شناسانده شود.

کنگره نقش امام خمینی(ره) در جنگ تحمیلی و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی از سال ۱۳۹۳ در اراک کلید خورده است و در این مدت ۱۶ اجلاسیه شهدا و اقشار مختلف از قبیل دانشجویان، پیشکسوتان، روحانیت، امر به معروف و نهی از منکر، شهدای گمنام، فرهنگیان و دانش‌آموزان، سنگرسازان بیسنگر، بانوان و نقش امام راحل در جنگ تحمیلی برگزار شده است و اجلاسیه نهایی آن ۱۱ مهرماه جاری با حضور سردار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلی بیت المقدس اراک برگزار می‌شود.

۶۰۱۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.