به گزارش ایرنا، «محمد جواد آذری جهرمی» روز سه شنبه در جریان سفر به استان مرکزی در فرمانداری تفرش افزود: ارتباط تلفنی مناسب  برای در تفرش، فراهان و آشتیان در فصل پیش رو برقرار  می‌شود و اعتبار مورد نیاز این برنامه به صورت مشترک توسط وزارت ارتباطات و بخشی توسط استانداری مرکزی تامین می شود.
وی اظهارداشت: در ماه های اخیر فعالیت های خوبی در حوزه مخابراتی استان مرکزی انجام شده است که نیازمند تکمیل است و نیاز است که دامنه تلاش ها برای برخورداری مناطق شهری و روستایی استان به ویژخ شهرستان های تفرش، فراهان و آشتیان از ارتباطات کیفی گسترده تر شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: لازم است در این سه شهرستان زیرساخت های لازم به منظور برخورداری بهتر مردم از تلفن ثابت فراهم شود و مردم این مناطق برای طرح های توسعه ای در حوزه کشاورزی ، گردشگری و صنعت زیرساخت مخابراتی مطلوب داشته باشند.
آذری جهرمی گفت: مشکلات پوشش دیتا در جاده های در این استان از سایر استان ها بیشتر است و می طلبد که مشکلات ارتباطی  در گردنده گیان و نقره کمر به سرعت رفع شود.
وی اظهارداشت: شهرستان آشتیان در حوزه گردشگری قابلیت های فراوانی دارد و نیازمند داشتن زیرساخت و سرمایه گذاری توسعه ای است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به روز رسانی در حوزه ارتباطی روستایی باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.
در این آیین «محمد حسن قهرمانی»از ایثارگر  بازنشسته اداره پست تفرش  تجلیل شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر یک روزه به استان مرکزی در نشست بررسی مشکلات زیرساختی دیتا شهرستان ساوه حاضر شد و طرح مسیر ترانزیت دیتا ترافیکی را در این شهرستان بهره برداری کرد.

جهرمی در ادامه این سفر پس از جضور در شهرستان تفرش در شورای اداری استان مرکزی در اراک شرکت می کند.

۶۰۱۳/۶۹۹۱/
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.