«محمدرضا سلیمانی» روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان تسهیلات از طریق بانک های عامل به 17 واحد تولیدی شامل 2 واحد صنعتی و 15 واحد کشاورزی پرداخت شده است.
وی ادامه داد: 64 بهره بردار بخش کشاورزی، صنعتی و معدنی در خمین متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید هستند و در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند.
وی بیان کرد: 47 طرح متقاضیان دریافت تسهیلات رونق تولید خمین مورد تایید کارگروه قرار گرفته و با رقم مصوب 321میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده است.
سلیمانی ادامه داد: در بخش کشاورزی 55 طرح متقاضی تسهیلات رونق هستند که از این تعداد 40طرح به بانکهای عامل با مبلغ مصوب 56 میلیارد و 900میلیون ریال معرفی شده است.
وی بیان کرد: از این تعداد 15 طرح به مبلغ 13 میلیارد و 500 میلیون ریال موفق به دریافت تسهیلات رونق تولید شدند.
رئیس صنعت، معدن و تجارت خمین همچنین گفت: هفت طرح صنعتی با مبلغ مصوب 229 میلیارد ریال متقاضی تسهیلات هستند که از این تعداد پنج طرح با مبلغ مصوب 216 میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شدند که از این تعداد 2 طرح به میزان 20 میلیارد ریال موفق به دریافت تسهیلات رونق تولید شدند.
سلیمانی افزود: 2 طرح نیز در بخش گردشگری با مبلغ مصوب 48 میلیارد و 500 میلیون ریال به بانکهای عامل معرفی شده است.
به بیان سلیمانی، واحدهای دریافت کننده تسهیلات با کمبود نقدینگی و سرمایه درگردش برای تهیه مواد اولیه و پرداخت حقوق کارگران مواجه بودند که با دریافت کمک های رونق تولید، توان ارتقای سرمایه در گردش، افزایش تولید، بهره وری و فرصت اشتغال پایدار در آن ها ایجاد می شود.
رئیس صنعت، معدن و تجارت خمین بیان کرد: پرداخت تسهیلات رونق تولید در قالب بسته های تشویقی دولت برای خروج از رکود، کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار است.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی 105 هزار نفر جمعت دارد که دارای بالاترین نرخ بیکاری در سطح استان مرکزی است.
7277
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.