به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی استان مرکزی در آیین گشایش این استارت آپ گفت: کاهش جرم در جامعه با کاهش بیکاری ارتباط دارد و هرچه فرصت کار در بستر اجتماع بیشتر فراهم باشد، آمار جرایم نیز کمتر می شود.
سردار«کیومرث عزیزی» افزود: فراهم بودن شغل و معیشت در جامعه به نشاط اجتماعی منجر خواهد شد ودر نتیجه انگیزه مجرمانه را کاهش می دهد.
وی اظهار داشت: نیروی انتظامی می تواند در حوزه امنیت به استارت آپ ها برای ایجاد اشتغال کمک کند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: توسعه استارتاپ ها موجب شده تا برخی کشورها با تشکیل وزاتخانه ای در این حوزه اقدام کنند.
سردار عزیزی افزود: سامانه مشارکت مردم در اعلام حوادث پلیس، سامانه نظارت برعملکرد پلیس، سامانه تردد شهری، سامانه ارایه خدمات فیزیکی، سامانه طراحی در تولید محصولات فناوری و سامانه کاهش حضور پلیس از جمله بخش هایی است که در استارتاپ استان به آن پرداخته می شود.
وی اظهار داشت: نیروی انتظامی در پلیس + 10، تجربه ارزشمندی در برون سپاری وظایف به بخش غیردولتی داشته است که این مهم باید تقویت شود.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی انتظامی استان مرکزی نیز گفت: در این استارت آپ ابتدا ایده های خام تبدیل به ایده کاری شده و نرم افزار تولید شده در حوزه انتظامی به منظور تسهیل امور مردم ارائه می شود.
«علی فراهانی» افزود: هفت محور در حوزه فناوری از آذرماه سال گذشته برای صاحب نظران و فعالان این بخش با برگزاری 6 کارگاه تخصصی در نظر گرفته شده است.
دبیر اجرایی نخستین استارت تاپ امنیت در استان مرکزی نیز گفت: ارائه امور به بخش خصوصی، بهره گیری از ظرفیت های داخلی و تبدیل تهدید به فرصت؛ از اهداف برگزاری این استارت آپ است.
«میلاد میثمی» افزود: ویژگی برتر این استارت آپ نقطه عطف نیروی انتظامی با بخش دولتی و دانشگاهی در حوزه امنیتی است.
وی اظهار داشت: ایده های برتر استارت آپ ها از حمایت های پارک علم و فناوری بهره مند می شوند.
از مجموع 78 شرکت دانش بنیان در استان مرکزی 49 شرکت در پارک علم و فناوری استان مستقر است.
بر اساس سرشماری سال گذشته یک میلیون و 429 هزار و 475 نفر جمعیت دارد.
6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.