سردار «کیومرث عزیزی» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در اراک افزود: مبارزه با موادمخدر به عنوان یکی از مطالبات مهم مردم این استان به صورت جدی در دستور کار قرار دارد و در سال جاری طرح های موفقیت آمیزی در این حوزه اجرا شده است.
وی بیان کرد: پنج تن و 651 کیلوگرم انواع موادمخدر امسال در این استان کشف و ضبط شده، 271 قاچاقچی و 12 هزار و 525 معتاد نیز دستگیر شده است.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: گسترش مواد مخدر در تخریب فرهنگ و ارزش‌های جامعه اثر سوء دارد و همه تلاش ها برای مبارزه همه جانبه با این معضل و بهبود سلامت شهروندان به کار گرفته شده است.
سردار عزیزی تصریح کرد: جوانان نیروی مولد و پشتوانه توسعه آینده به شمار می آیند اما، این قشر در زمره نخستین قربانیان اعتیاد و مصرف موادمخدر هستند.
وی گفت: جمهوری اسلامی ایران به واسطه همجواری با افغانستان در معرض بیشترین خسارات انسانی و عواقب مخرب ناشی از قاچاق و اعتیاد قرار دارد اما کشور هم اکنون به عنوان پرچمدار مبارزه با مواد مخدر به موازات اقدامات و تدابیر مقابله‌ای با بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی، بومی و جلب مشارکت‌های عمومی، برنامه‌های فراگیری در مبارزه و پیشگیری از آسیب‌های این معضل است.
فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: در این میان نیروی انتظامی با بهره‌گیری از تمام ظرفیت و امکانات، گام‌های مطلوب و مثمر ثمری در فرآیند مبارزه با مواد مخدر برداشته و گواه این ادعا، تقدیم شهدا در این عرصه است.
سردار عزیزی تاکید کرد: تعامل و همکاری پررنگ مردم در افزایش موفقیت های حوزه مبارزه با موادمخدر نقش موثری دارد که امید می رود این مهم روز به روز افزایش یابد.
استان مرکزی با دارا بودن 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.