به گزارش ایرنا،‌ «علی میرزائی» عصر دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان زرندیه در دانشگاه غیر انتفاعی شهر پرندک افزود: کمیته پایش همچنین دلایل نارضایتی مردم از برخی ادارات را مورد رصد و ارزیابی قرار می دهد.
وی اضافه کرد: یکی دیگر از وظایف این کمیته،‌ بررسی دلایل حضور طولانی مدت برخی مدیران در شهرستان ها است و اگر محرز شود که مدیری کارائی لازم را ندارد، حتما جابه جا خواهد شد.
به گفته این مسئول،‌ ارزیابی نحوه خدمات رسانی به مردم و پاسخ دهی به درخواست های آنان از دیگر شاخص هایی است که کمیته رضد و پایش نسبت به ارزیابی آن در هر دستگاهی اقدام می کند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی، گفت: استفاده از افراد کارآمد در ادارات سبب چابکی مجموعه ها و نیز مقبولیت مدیران در میان افکار عمومی است.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در خانه ملت نیز، ‌گفت: از آنجا که رضایت مندی و احترام به مردم از اهداف نظام جمهوری اسلامی است؛‌ بنابراین دستگاه های اجرایی و اداری باید برای دستیابی به این اهداف مهم تلاش کنند.
«محمد رضا منصوری» اظهار داشت: اراده و سیاست نظام اسلامی در به کارگیری افراد اصلح در راس مدیریت دستگاه های اجرایی است تا خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه شود.
وی بیان داشت: ساوه و زرندیه از شهرستان های مهم دارای ظرفیت های توسعه ای محسوب می شوند و مورد توجه ویژه مدیریت ارشد استان مرکزی قرار دارند و برای شکوفایی هرچه بیشتر این مناطق،‌ لازم است که مدیران اداری و دستگاه های اجرایی تلاش مضاعف داشته باشند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: برگزاری جلسات شورای ادرای زرندیه در شهرهای مختلف این شهرستان اقدامی موثر و موجب اتحاد و همبستگی بین مسئولان و همچنین اجرایی شدن هرچه بهتر مصوبات است.
منصوری در مورد بهسازی سطح معابر‌ تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته 50 درصد به سهمیه قیر شهرداری های ساوه و زرندیه اضافه شده است و در عملیات اجرایی نیز با توجه به تردد شهروندان از محور قدیم تهران - ساوه، اولویت راه سازی در این محور خواهد بود.
مدیر کل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مرکزی نیز، گفت: در استان مرکزی 53 هزار تبعه غیرمجاز و مجاز حضور دارند که 60 درصد از آنها در شهرستان ساوه سکونت دارند.
«محمود حسنی» ادامه داد: با توجه به مجاورت شهرستان های زرندیه و ساوه و نیز ماهیت صنعتی آنها، انگیزه کار در واحدهای تولیدی موجب حضور هرچه بیشتر اتباع خارجی در این مناطق است.
وی تصریح کرد: طبق برنامه زمان بندی شده در استانداری، امسال باید در شهرستان زرندیه، یک هزار و 450 تبعه غیرمجاز خارجی ساماندهی شوند که از این تعداد تاکنون 626 نفر دستگیر شده اند.
حسنی گفت: در کل کشور سه میلیون نفر اتباع مجاز و غیر مجاز حضور دارند که از این تعداد 450 هزار تن را دانش آموزان تشکیل می دهند و پاسخگویی به نیازهای آموزشی این افراد از حیث فضاهای آموزشی مستلزم ساخت یک هزار و 400 باب مدرسه 10 کلاسه است.
مدیرکل دفتر اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گفت: باید هزینه حضور اتباع خارجی در واحد های تولیدی شهرستان زرندیه را بالا برد زیرا فرصت های شغلی برای جوانان شهرستان را اشغال می کنند.
فرماندار زرندیه نیز، گفت: زرندیه دارای ظرفیت های ارزشمندی برای حضور سرمایه گذاران و تولیدکنندگان است.
«هادی فدایی» اظهار داشت: 9 هزار نفر در حوزه صنایع شهرستان زرندیه‌ فعالیت می کنند و ضرورت دارد که همه دستگاه های اجرایی در رفع موانع تولید و فراهم کردن بستر اشتغال اهتمام جدی داشته باشند.
فرماندار زرندیه با مهم ارزیابی کردن مقوله اصلاع رسانی و ارتباط مدیران این شهرستان با رسانه ها،‌ اظهار داشت: همه مسئولان دستگاهای اجرایی باید عملکرد و اقدامات خود را از طریق اصحاب رسانه به اطلاع مردم برسانند.
امام جمعه پرندک نیز گفت: مهم ترین مسئله در شورای اداری شهرستان، اجرای مصوبات نشست های قبلی است و در این راستا همه دستگاه ها باید با جدیت نسبت به عملیاتی شدن تصمیم های اتخاذ شده مبادرت کنند.
حجت الاسلام «عبدالمجید مجدی زاده» اظهار داشت: حضور مستمر مدیران در ادارات برای تداوم خدمات رسانی مطلوب به مردم ضروری است زیرا تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها باعث رضایت مندی نسبت به کارگزاران نظام خواهد بود.
در این جلسه روند اجرای طرح پل بزرگ راه آهن در محور قدیم تهران - ساوه، طرح زیرگذر شهرک صنعتی پرندک، اصلاح ورودی شهر پرندک و نیز ساخت فرودگاه تفریحی بررسی شد.
شهرستان زرندیه به مرکز شهر مامونیه با جمعیت 64 هزار نفر به عنوان یکی از قطب های صنعتی و کشاورزی استان مرکزی محسوب می شود.
6539/4896/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.