به گزارش خبرنگار ایرنا، بهره برداری از طرح های هادی روستاهای زاغمرز و سارو با بیش از 5 میلیارد ریال هزینه و همچنین مرمت و بازسازی آب بندان روستاهای زینوند و امیرآباد از جمله پروژه های افتتاحی در شهرستان بهشهر بود.
بخشدار مرکزی بهشهر در حاشیه این مراسم با اشاره به تلاش برای ادامه خدمات رسانی به بخش روستایی به خبرنگار ایرنا گفت: ارائه خدمات بهتر، توسعه، عمران و اشتغال در روستاها از مهمترین وظایفی است که برعهده داریم و با قوت در دولت تدبیر و امید در دست اجرا است.
مجتبی اسدی با اعلام اینکه شتاب بخشی به اجرای طرح های هادی برای توسعه روستاها ضروری است، یادآور شد: اجرای طرح هادی زیرساختی برای پیشگیری از مهاجرت جمعیت روستایی به شهرها است.
بخشدار مرکزی بهشهر با اشاره به کاهش نزول باران و آبدهی رودخانه ها در سال های اخیر و خسارت ناشی از کم آبی در بخش های مختلف کشاورزی اظهار کرد: برای جبران بخشی از کمبود آب زراعی، بازسازی و مرمت آب بندان ها در دستور کار قرار دارد که در سومین روز از هفته دولت مرمت و بازسازی آب بندان روستاهای زینوند و امیرآباد اجرایی و افتتاح شد.
اسدی گفت: مرمت و بازسازی آب بندان روستاهای زینوند و امیرآباد با اعتباری بیش از 12 میلیارد و 700 میلیون ریال اجرایی و به بهره برداری رسید.
در هفته دولت امسال 30 پروژه با اعتبار و سرمایه گذاری یک هزار و 510 میلیارد ریال در بهشهر افتتاح و کلنگ زنی می شود.
دوم تا هشتم شهریور در تقویم رسمی کشور به عنوان هفته دولت نامگذاری شد .
/ 7332/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.