به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: همبستگی، اتحاد و پیروی از رهنمودهای ولی فقیه همواره در چهار دهه اخیر اسباب یاس و نا امیدی دشمنان را فراهم کرد.
وی به مسئولیت متقابل بین مردم با دولتمردان تاکید کرد و گفت: تبلیغات مسموم رسانه های دشمن و افترا به خادمان نظام الهی از جمله مواردی است که برای دلسردی شهروندان انجام می شود.
او یادآور شد: مردم ضمن پیگیری عملکرد دولتمردان، همواره یار و یاور آنان باشند و برای رسیدن به اهداف عالیه از هیچ کمکی دریغ نکنند.
قاسمی همچنین به مشکلات مردم اشاره کرد و حل این معضلات را از بزرگ ترین وظیفه مسئولان دانست.
وی اضافه کرد: تحریم اقتصادی و انواع دسیسه های دشمنان برای ایرانیان تازگی ندارد و همواره با اتحاد و انسجام سخت ترین مصیبت ها را پشت سر گذاشته اند.
خطیب جمعه ساری با اشاره به در پیش بودن عید سعید غدیر، آن را سر آغاز امامت و ولایت دانست و گفت: اگر ماجرای غدیر اتفاق نمی افتاد، زحمات 23ساله پیامبر اکرم بی نتیجه می ماند.
وی امامت و ولایت را بالاتر و مهم تر از نماز و روزه دانست و افزود: خداوند هریک از احکام دین را به طور ساده اعلام کرد، در حالی که برای تبیین امامت ساز و کار خاصی در نظر گرفت.
او به اهمیت برگزاری دهه ولایت و رهبری اشاره کرد و گفت: مردم باید همانند اربعین در صحنه حضور یافته و با پای پیاده به سوی مزار مولای متقیان راه بیفتند.
قاسمی گفت: چنانچه روزی فرهنگ غدیر در جامعه همه گیر شود دیگر شاهد جنایات آمریکا و همپیمانانش نبوده و نظام صهیونیستی ای وجود نخواهد داشت که به کودک کشی بپردازد.
وی همچنین از برخی بی بند و باری ها از قبیل بد حجابی و بی اهمیت شمردن ارزش های دینی اظهار تاسف کرد و از نیروی انتظامی خواست تا برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی برخورد مدبرانه داشته باشد.
/1654/7330/ 2096
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.