به گزارش خبرنگار ایرنا ، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران در این مراسم با اشاره به اینکه آرمان های شهید بهشتی مبتنی بر استکبار ستیزی بود ، گفت : امروز و بعد از گذشت حدود چهار دهه از شهادتش باید این آرمان ها در جامعه ماندگار و زنده بماند .
حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان افزود : این شهید بزرگوار همواره اعتقاد داشت که برغم تمامی اختلاف ها باید وحدت عناصر درون نظام حفظ شود .
وی ادامه داد : در عصر کنونی و فشار هجمه های دشمنان بر نظام ، این باور و اعتقاد مهم و بنیادین شهید بزرگوار بسیار چاره ساز است .
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران گفت : نشان دادن اختلاف میان ارکان دولت باعث می شود ضمن تضعیف نظام ، دشمنان راه خود را برای ضربه زدن به آن هموار ببینند .
وی موضع گیری سیاست خارجی شهید بهشتی درمقابل دشمنان بویژه آمریکا را 'سخت ' توصیف کرد و ادامه داد : بیشتر دشمنی ها و هجمه ها بر این شهید بخاطر همین موضع گیری سرسختانه و محکم در مقابل آمریکا و ایادیش بود .
به گفته رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران هیچگاه ملت ایران و مسئولان نظام از این مقوله حفظ استقلال کشور عقب نشینی نخواهد کرد تا تابع تصمیمات دشمنان شود .
در حادثه هفتم تیر 1360 و انفجار بمب در دفتر حزب جمهوری اسلامی ، آیت الله بهشتی و 72 تن از یارانش به شهادت رسیدند .
حجت‌الاسلام عبدالوهاب قاسمی ، حجت‌الاسلام عبدالحسین اکبری، حجت‌الاسلام عمادالدین کریمی بیژنی نژاد و عباسعلی ناطق نوری شهدای مازندرانی حادثه هفتم تیر هستند .
مازندران در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بیش از 10 هزار شهید تقدیم نظام کرده است که از این تعداد 82 شهید ترور هستند .
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.