به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های این هفتهٔ نماز جمعه نوشهر افزود: مردم ایران مدتی کوتاه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه‌پرسی، نظام مطلوب خود را که جمهوری اسلامی بود، انتخاب کردند.
وی تأکید کرد: این روز تاریخی، اهمیت زیادی دارد و باید با اقدامات مختلف از جمله نصب پرچم، نشان دهیم که قدر آن را می‌دانیم.
امام جمعه نوشهر در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: نامگذاری امسال ، فرصتی را فراهم کرده تا اقتصاد مقاومتی را رونق دهیم و با خرید کالاهای ایرانی از تولید کننده داخلی حمایت کنیم.
او یاد آور شد: برای تحقق شعار سال باید عمل کنیم و با عملکرد خود از اقتصاد داخلی و کالای ایرانی پشتیبانی کنیم و تولیدکنندگان نیز باید کیفیت محصولات خود را ارتقا دهند.
وی همچنین با اشاره به آتش سوزی های اخیر در جنگل های منطقه گفت: در روزهای اخیر چند آتش‌سوزی در جنگل‌های منطقه رخ داد که خساراتی به بار آورد و جا دارد از کارکنان منابع طبیعی و دیگر نهادها که در اطفای حریق کوشیدند تشکر کنیم.
امام جمعه نوشهر تصریح کرد: مردم باید در حفظ منابع طبیعی کوشا باشند و احتیاط کنند تا چنین وقایعی که موجب تخریب جنگل‌ها می‌شود رخ ندهد.
امام جمعه نوشهر همچنین سالروز میلاد امیرالمؤمنین، علیه‌السلام، را تبریک گفت و با بیان بخش هایی از زندگی آن امام، آن حضرت را اسوه تقوا و بزرگواری توصیف کرد.
7517/ 1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.