به گزارش ایرنا ، سرهنگ محمد ولی مرادی روز یک شنبه در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه سال گذشته یک هزار و 336 مورد سرقت در این شهرستان کشف شده ، افزود : این تعداد در سال جاری به یک هزار و 473 مورد رسیده است .
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قائمشهر از انهدام 9 باند مواد مخدر طی سال گذشته در این شهرستان خبر داد ، گفت که این تعداد در سال جاری به یازده باند رسیده است .
سرهنگ مرادی با بیان اینکه طی سال گذشته 151 مورد دستگیری معتادان در قائمشهر داشته ایم ، افزود : برای سال جاری این تعداد دستگیری به 856 مورد رسیده است .
فرمانده نیروی انتظامی قائمشهر با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا به امروز بیش از 60 هزار و 252 قطعه مواد محترقه در این شهرستان کشف شد ، گفت: در مورد چهارشنبه آخر سال پنج هزارلوح فشرده یا سی دی توزیع کرده ایم تا خانواده ها از خطرات چهارشنبه آخر سال مطلع شوند .
سرهنگ مرادی ادامه داد : همچنین یکهزار برگ اعلامیه برای اصناف صادر کرده ایم و تذکر داده ایم که اگر در یکی از مغازه ها مواد محترقه کشف شود ، نسبت به پلمپ آن مغازه اقدام خواهد شد .
فرمانده نیروی انتظامی قائمشهر با اشاره به اینکه این شهرستان برای ارتقاء امنیت به 9 بلوک تقسیم بندی شده ، گفت: برای چهارشنبه آخر سال در این شهرستان 470 نیرو را در این نقاط چینش کرده ایم .
وی با بیان اینکه برای ایام نوروز تعداد 401 نفر در این شهرستان به کار گیری شده است ، افزود : 2 پارک را برای امنیت مسافران نوروزی این شهرستان در نظر گرفته ایم که شامل پارک سراج و پارک سیاه رود است .
سرهنگ مرادی تعداد گشت خودروی نیروی انتظامی دراین شهرستان را روزانه 25 دستگاه اعلام کرد و گفت که تعداد گشت راهور ما در این شهرستان 4 خودرو است .
شهرستان قائمشهر بیش از 300 هزار نفر جمعیت دارد.
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.