به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه  استان مازندران، خلیل صالحی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که در آستانه راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن96 سخن می گفت با تاکید بر مطلب فوق فرمود: در این روز تاریخی علاوه بر جشن چهل سالگی انقلاب، شکرگذاری ملی به پیشگاه خداوندی است که فتنه داعش تکفیری را از کشورهای اسلامی عراق و سوریه دفع کرد.

وی افزود: امروز ملت ایران در یک جبهه واحد و در رکاب رهبر حکیم و بت شکن خود در برابر جبهه استکبار ایستاده است؛ برگرداندن این کشور به اردوگاه نوکری استکبار ممکن نیست زیرا ملت ایران اراده کرده است راه نورانی جهاد و شهادت را که همان راه حسین بن علی (ع) است را با تمام وجود ادامه دهد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران افزود: ریشه بسیاری از مشکلات داخلی ما ناشی از فشار بی سابقه اردوگاه کفر و شرک و نفاق است، زیرا حضور و حمایت بی دریغ ملت ایران موجب شکست طرح های منطقه ای و جهانی آنها شده است و هزینه های هنگفت آمریکا، صهیونیزم، آل سعود و تروریستهای اجاره ای بی اثر شده است.
صالحی گفت: ملت ایران عزت و عظمت تاریخی خود را به بهای ایثار و شهادت میلیون ها انسان آزاده در ایران و سراسر جهان در مجموعه ای بنام مقاومت اسلامی و در راستای آموزه های ائمه معصومین علیهم السلام بدست آورده است و این راه پر برکت به رهبری خلف صالح امام(ره)، مقام معظم رهبری همچنان ادامه دارد.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 858622
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.